امام جمعه اردل گفت: بسیج یک تفکر مبتنی بر توحید و مکتب ناب اسلام است.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۴۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام مهرداد بهرامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اردل ضمن اشاره به ایام دهه آخر ماه صفر و رحلت پیامبر عظیم شان اسلام (صل الله علیه و آله و سلم)، شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و امام رضا (علیه السلام) اظهار کرد: پیامبر اسلام والاترین اسوه و الگوی همه انبیاء و اوصیا الهی و همه بشریت است، خدای متعال او را الگو معرفی کرد یعنی راه، مسیر، نقشه و برنامه حرکت انسان‌ها پیغمبر است.

وی با اشاره به حادثه غمبار زلزله غرب کشور، افزود: عمق حادثه و گستردگی آن زیاد بوده که نیازمند مدیریت جهادی مسؤولان و همکاری و همیاری همه ملت است، پایگاه‌های بسیج و هلال‌احمر کمک‌های مردمی شامل پتو، لباس و اقلام خوراکی را جمع‌آوری کنند.

امام‌جمعه اردل به آغاز هفته بسیج اشاره و عنوان داشت: بسیج این شجره مبارک در چهار دهه انقلاب منشأ برکاتی بزرگی بود، بسیج یک تفکر مبتنی بر توحید و مکتب ناب اسلام است، از ویژگی‌های آن اخلاص در کار، حضور در وقت لازم خدمت‌رسانی، بصیرت و فهم دقیق حوادث، هوشیاری و اقدام به موقع، صفا، محبت با مردم، ایمان عمیق به اسلام، انقلاب و مردم است.

بهرامی با بیان اینکه حرکت بسیج حرکت جهادی است و حوادث سنگینی با کمک بسیج و تفکر بسیجی از سر ملت ایران گذشت، اضافه کرد: حضور در عرصه جنگ، حوزه علمی و فرهنگی، سازندگی و... از افتخارات بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: جبهه استکبار جهانی و منطقه‌ای نگران از شکست‌های پی‌درپی در منطقه طراحی‌های جدیدی را شروع کردند، این منطقه متعلق به مردم است و وقتی مشکلی پیش می‌آید مردم خود برای رفع آن همکاری می‌کنند.

ارسال نظرات