خبرهای داغ:
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی شهردار اسکو به همراه جمعی از کارکنان با حضور در کتابخانه شهیدمطهری با رئیس و کتابداران کتابخانه عمومی دیدار و از قسمت های مختلف آن بازدید کرد.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۵۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اسکو، بابک شریفی در این دیدار با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب و کتابخوانی یکی از مهم ترین ابزارهای رشد و تعالی یک جامعه است و زحمات کلیه افرادی که در مسیر ترویج فرهنگ کتابخوانی فعالیت دارند قابل قدردانی است.

وی ضمن تشکر از تلاش های اعضای انجمن کتابخانه های عمومی اظهارداشت: با توجه به فرهنگ بالای مردم اسکو امیدوارم با ساخت کتابخانه های جدید شاهد رشد بیش از پیش فرهنگی در محلات شهر باشیم.

وی افزود: راه رهایی از روزمرگی در زندگی، مطالعه کتاب و استفاده از اندیشه های نو و پویاست و نامگذاری یک هفته بعنوان بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، اشاره به ارزش و اهمیت مطالعه دارد و این نامگذاری اهمیت مطالعه و کتابخوانی به عنوان جزئی از زندگی روزمره تاکید دارد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی اسکو نیز در ادامه دیدار به ارائه گزارشی در زمینه فعالیت های این اداره در سالجاری پرداخت و خاطر نشان کرد: گرامی داشت و حضور شهردار اسکو حامل این پیام است که افق و چشم انداز این مجموعه برای ارتقا و پیشرفت شهر، افزایش آموزه های درونی و فرهنگ سازی مناسب در همه زمینه ها است.

بهمن پور در ادامه از حمایت های صمیمانه مجموعه شهرداری در زمینه مسائل فرهنگی  قدردانی کرد.

در پایان این دیدار شهردار اسکو ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه، با حضور در سالن مطالعه کتابخانه شهید مطهری اسکو از نزدیک در جریان  مشکلات این کتابخانه قرار گرفت و مقرر شد به سه نفر از همشهریانی که در طی یکسال گذشته بیشترین تعداد کتاب را به امانت گرفته اند و نیز یک نفر از افرادی که بیشترین کتاب را به کتابخانه های شهر اسکو اهدا کرده اند به رسم یادبود از طرف شهرداری و شورای اسلامی اسکو جوایزی اعطا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها