۵۰۰ برنامه در شهرستان‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد در هفته بسیج اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۵۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان در جلسه اجرای ۵۰۰ برنامه هفته بسیج در استانتشریح برنامه‌های هفته بسیج گفت: برای هفته بسیج که با نام بسیج، مظهر مردم سالاری دینی نام گذاری شده در استان ۱۱۱ عنوان برنامه پیش بینی شده است.
داریوش مثنوی ادامه داد: دیدار با ائمه جمعه و نماینده، ولی فقیه در استان، تجمع و حضور بسیجیان در میعادگاه‌های نماز جمعه، بیان گزارش خدمات بسیج در شورای اداری شهرستان ها، فضاسازی شهری در استان متناسب با هفته بسیج و هفته وحدت و نشست‌های هماهنگی برای برگزاری بهتر هفته بسیج انجام می‌شود.
وی افزود: عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با رهبر انقلاب و برنامه سراسری شکوه مقاومت در ۱۰ تجمع بزرگ با حضور ۵۰ هزار نفر پیش بینی شده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در پنج دهستان استان فعالیت خواهد داشت و این حوزه با کمک دولت و ظرفیت‌های مردمی و با رویکرد اشتغال زایی فعالیت‌های مختلف عمرانی و آبادانی اجرا می‌کند.
وی با بیان اینکه ایجاد جاده‌های روستایی، کانال‌های آب، احداث دیوار حائل، بهسازی و بهبود خانه‌های عالم نیز اجرایی شده است افزود: حضور ۲۰ گروه سازندگی و حضور ۱۰ تیم بهداشتی در مناطق هدف، رونمایی از نرم افزار در حوزه فضای مجازی، جلسات مختلف شبکه صالحین، کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، مسابقات متنوع ورزشی و بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج انجام می‌شود.
متنوی از تخصیص ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در بازه زمانی سه ساله در قالب صندوق قرض الحسنه اشتغال زایی مردم محور با شناسایی مناطق هدف خبر داد.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان، تقدیر از بسیجیان نمونه و دیدار دانش آموزان پایه نهم و دهم از مناطق عملیاتی جنوب را از دیگر برنامه‌های مورد نظر اعلام کرد.
مثنوی از هدفگذاری اعزام ۱۰ هزار و ۳۰۰ دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان‌های راهیان نور در سال جدید خبر داد و گفت: ۴ کاروان راهیان نور در هفته بسیج به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
وی از افتتاح چندین طرح اقتصاد مقاومتی، پایگاه بسیج، خانه‌های بهداشت و همچنین طرح‌های مختلف محرومیت زدایی در استان نیز خبر داد.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان بیان کرد: امروز ۵۰ درصد ایثارگران متعلق به بسیج هستند و بهترین شاهد نقش آفرینی بسیج، همین آمار است.
ارسال نظرات