بانوان در ایجاد مشارکت های عام المنفعه نقش مهمی دارند.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۶۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در نشست مشترک با مجمع خیرین بانوان سلامت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با بیان اینکه بانوان نقشی مثمر ثمر در ایجاد مشارکت‌های عام المنفعه دارند گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای وظیفه شرعی و قانونی، احیاء، ایجاد و نگهداری از موقوفات را برعهده دارد.
حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور عمران و آبادانی را از وظایف سازمان اوقاف و امور خیریه دانست و افزود: گسترش وقف در استان موجب می‌شود تا بسیاری از مشکلات و محرومیت‌ها از بین برود.
وی خدمت به امامزادگان واجب التعظیم را از وظایف این سازمان بیان کرد و گفت: نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تاکیده ویژه‌ای بر توسعه‌ی این مکان‌های مقدس دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مجمع خیرین بانوان سلامت استان، افزود: فعالیت شما ارزنده و برای نسل‌های آینده، اقدامی ماندگار خواهد بود.
جنتی پور گفت: اوقاف و امور خیریه استان این ظرفیت را دارد که از دیدگاه مجمع بانوان خیرین سلامت در راستای ترویج فرهنگ وقف در جامعه استفاده کند.
در این نشست راهکار‌های همکاری دوجانبه در خصوص ترویج فرهنگ وقف و جلب مشارکت خیرین و هدایت کمک‌های وقفی به بخش درمان و سلامت بررسی شد.
وقف زمین به حوزه بهداشت و درمان و پرورش گیاهان دارویی همچنین تامین هزینه درمانی بیماران خاص از مصوبات این نشست بود.
ارسال نظرات