امام جمعه شهر سی سخت در خطبه‌های نمازتفرقه؛ یکی از اهداف اصلی دشمنان امروز که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، به تفرقه دشمن برای برهم زدن برادری مسلمان اشاره کرد و گفت: مواظب ایجاد تفرقه بین اقوام و فرهنگ‌های مختلف کشور باشیم.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۷۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
حجت الاسلام مصباح نژاد افزود: ائتلاف عبری-عربی-غربی توطئه اسرائیل، عربستان و غرب برای مقابله با حزب‌الله لبنان در منطقه و به دنبال حذف حزب الله لبنان و بی ثباتی کشور‌های دوست ایران است.
وی به رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: مشرکان مشکلات زیادی بر سر راه حضرت گذاشتند که به فضل الهی همه آن‌ها رفع شد.
مصباح نژادبا اشاره به ۲۸ صفر، ماه حزن و اندوه اهل بیت گفت: راهپیمایی اربعین حسینی در عراق با حضور ۲۰ میلیونی عاشقان حسینی و حضور شیعیان و مسیحیان و دیگر ادیان و اقلیت‌های دینی در این مراسم از ۶۰ کشور جهان نشان داد که این حرکت عظیم زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) است.
خطیب جمعه شهر سی سخت به حادثه دلخراش زلزله مناطق غرب کشور اشاره کرد و افزود: مسئولان و مردم کشور در این حادثه تلخ که همه مردم ایران را عزادار کرد باید با همکاری زمینه رفع مشکلات زلزله زدگان را فراهم کنند.
حجت الاسلام مصباح نژاد به هفته بسیج نیز اشاره کرد وگفت: بسیج خدمات ارزنده‌ای به این انقلاب کرد و رضایت مندی خوبی بین مردم ایجاد کرده است.
ارسال نظرات