تحصیل کرده‌های بیکار، اعلام خطری برای جامعه

خطیب جمعه شهر پاتاوه در نماز عبادیتحصیل کرده‌های بیکار، اعلام خطری برای جامعه سیاسی جمعه این هفته یکی از علت‌های اصلی اکثر آسیب‌های اجتماعی از قبیل: اعتیاد، سرقت، فساداخلاقی، حاشیه نشینی شهر‌ها، طلاق و فقر را بی کاری دانست و گفت: تعدا زیاد تحصیل کرده‌های بی کار و مجرد اعلام خطری برای جامعه ایران است.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۷۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
حجت الاسلام چراغی با تاکید بر کمک به زلزله زدگان غرب کشور و با استناد به آیات ۲۷۲ سوره بقره و ۸ عادیات گفت: هرچیزی که از مال هایتان انفاق کنید به نفع خودتان است.
وی همچنین با اشاره به رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: حضرت محمد (ص) وجود مقدسی بود که خداوند متعال تمام جهان را به یمن او و عترت پاکش آفرید.
چراغی با اشاره به تحولات خاورمیانه همچون استعفای نخست وزیر لبنان، اضافه کرد:هرجا که منافع مستکبران در خطر باشد آرامش و امنیت در آنجا معنا و مفهومی نخواهد داشت.
امام جمعه پاتاوه اضافه کرد: حالا که آمریکا و اروپا و مزدور آن‌ها عربستان در تمام جبهه‌های مقاومت شکست خوردند اینبار دست به توطئه علیه لبنان زدند و نخست وزیر لبنان را در عربستان مجبور به استعفا کردند تا از این طریق، جنگ وشورش جدیدی علیه مقاومت شکل دهند.
ارسال نظرات