مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر:
دبیر کنگره شعر پاسدار در بوشهر با اشاره به برگزاری این کنگره به میزبانی بوشهر اظهار داشت: این کنگره ملی امسال در بوشهر روز ۹دی مصادف با روز بصیرت برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۴۸۸۷۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی سپاس، حجت الاسلام محمدحسینانصاری نژاد در نشست با مدیر موسسه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر با تقدیر از تلاش ها و فعالیت های این سازمان در ایام ماه محرم و‌‌ صفر در سیاه پوش کردن فضای شهر گفت:  در این دو ماه فضای شهر رنگ و‌ بوی عاشورایی به خود گرفته بود که این ناشی از تلاش ها و‌ نقش سازنده سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ترویج فرهنگ حسینی در جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر افزود: در ایام اربعین حسینی تصاویر گویای همبستگی ادیان مختلف بود و حضور پرشور همه ادیان از جمله کلیمان و‌ مسیحیان در کنار شیعیان قابل تامل است.

دبیر کنگره شعر پاسدار با اشاره به برگزاری این کنگره به میزبانی بوشهر اظهار داشت: این کنگره ملی امسال در بوشهر روز ۹دی مصادف با روز بصیرت برگزار می شود.

مدیر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر نیز گفت: در ایام اربعین حسینی روزانه تعداد ۴۰۰ نفر را در شهر کربلا با تمامی امکانات میزبان بودیم که یک افتخار است که ناشی از عنایت خداوند و‌ اهل بیت(ع) است.

فاطمه صفری زاده آمادگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر را جهت همکاری در برگزاری کنگره شعر پاسدار اعلام کرد.

گفتنی است در این نشست با اهدا لوح سپاسی از تلاش های صفری زاده و سامان نوذری معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر تقدیر شد.


انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها