امام جمعه دهگلان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: پیامبر اسلام (ص) نقطه اشتراک بین فرق و مذاهب اسلامی در جهان است.
کد خبر: ۸۹۴۸۸۸۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا یدالله محمدی امام جمعه دهگلان در مسجد جامع شهر دهگلان ضمن تسلیت رحلت پیامبر (ص) وشهادت امام حسن مجتبی تنها راه نجات امت اسلام را وحدت و همدلی و پرهیز از تفرقه دانست و گفت: پیامبر اسلام (ص) نطقه اشتراک بین فرق ومذاهب اسلامی در جهان است.

وی افزود: با وجود این نقطه اشتراک نباید اختلاف بین مذاهب اسلامی باشد مسلمانان باید با اتحاد و همدلی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کنند چراکه اختلاف نقشه دشمن است و اصل دین و نبوت جای درگیری و نزاع نیست.

ماموستا محمدی عمده مشکلات جهان اسلام را ناشی از دور بودن مسلمانان از سیره وروش پیامبر اسلام دانست وگفت: بر اثر همین غفلت‌ها است که عده‌ای به اسم مسلمان به خود اجازه می‌دهند به ساحت مقدس اسلام و آن برگزیده الهی توهین کنند.

بیش از ۴۰۰ کامیون کمک مردمی به صورت رسمی وغیر رسمی به منطقه زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است

 

ماموستا محمدی ضمن تشکر ازهمت وبخشش مردم شهرستان گفت: این حادثه مصیبت بار نشان داد که انسانیت زنده است و همت مردم شهرستان و احساس مسئولیت به صورت خود جوش قابل تقدیر است.

ماموستا محمدی از مردم خیر ونوعدوست شهرستان خواست کسانی که کمک نقدی برای زلزله زدگان دارند می‌توانند برای ارسال به آنان تحویل کمیته امداد امام (ره) ویا هلال احمر شهرستان نمایند.

 وی با اشاره به قدردانی فرماندار و رئیس شبکه بهداشت جوانرود از ارسال کمکهابی مردمی دهگلان به صورت خودش گفت: مردم مسلمان دهگلان در همه صحنه همیشه بزرگی خود را به اثبات رسانده اند.

ماموستا محمدی از سپاه، فرمانداری، نیرو‌های نظامی ونیرو‌های امنیتی ومردم شهرستان دهگلان برای جمع آوری کمک‌های مردمی و ارسال آن به منطقه زلزله زده کرمانشاه تقدیر وتشکر نمود.

 

انتهای پیام/7727

ارسال نظرات