مسئول پاسخگویی به سئوالات شرعی واقع در امامزاده زید بن علی(ع) گفت: هیچ ذلتی بدتر از این نیست که لذت انس با خدا و اهل بیت(ع) و دعا و حضور در مراسمات مذهبی را با لذت رقص و پای کوبی و گناه از بین برد .
کد خبر: ۸۹۴۸۹۰۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، برخی شورای حوزه حضرت مریم(س) در مراسم عزاداری که در امامزاده زید بن علی (ع) به مناسبت بیست و هشت صفر برگزار بود حضور به هم رساندند .

در این مراسم حاج آقا موسوی مسئول پاسخگویی به سئوالات شرعی واقع در امامزاده زید بن علی(ع) ضمن قرائت دعای توسل و زیارت عاشورا و ذکر مصیبت به مناسبت شهادت جانسوز پیامبر رحمت ، حضرت محمد رسول الله (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) ، گفت : گاهی متأسفانه دیده می شود برخی در مراسمات عروسی می گویند یک شب هزار شب نمی شود و در این مراسم باید دلی از عزا در بیاوریم و شروع می کنند به رقص و پای کوبی و قدم هایی را که عمری صرف کار خیر و زیارات ائمه اطهار و بقاع متبرکه و جلسات روضه و ... شده ، با لذاتی آنی و زودگذر از بین می برند .

وی افزود : هیچ ذلتی بدتر از این نیست که لذت انس با خدا و اهل بیت(ع) و دعا و حضور در مراسمات مذهبی را با لذت رقص و پای کوبی و گناه از بین برد .

وی اظهار داشت : قبل از هر چیز برای تمام مریض های روحی و جسمی آرزوی سلامتی می کنم و انشاءالله که خداوند توفیق دهد همه ی ما در دین ثابت قدم بمانیم و با این لذات زودگذر دنیا دچار انحراف در دین و اعتقادات اسلامی نشویم ، و انشاءالله که خداوند به حق این مکان و روز های متبرک به نام ائمه (ع) به همه صبر و آرامش و خلق نیکو عطا کند و مشکلات اخلاقی جوانان بلأخص زوجین که منجر به درگیری و قهر و جدایی می شود را رفع کند و شاهد خوشبختی و عاقبت بخیری همه هموطنانمان باشیم.

ارسال نظرات