فرمانده سپاه امام صادق (ع):

دیدگاه سپاه و بسیج نسبت به رسانه ملّی، مثبت است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جلسه هماهنگی برنامه­ های بزرگداشت هفته بسیج با مدیر کل و معاونین صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: دیدگاه سپاه و بسیج نسبت به رسانه ملّی، مثبت است.
کد خبر: ۸۹۴۸۹۰۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: افق حرکت صدا و سیما در ابعاد مختلف، سازنده است چرا که صدا و سیما یک دانشگاه وسیعی است که در سطوح مختلف کشور گسترده است که دانشجویان این دانشگاه، اقشار مختلف مردم هستند که این مردم در اصل، عوامل به وجود آورنده انقلاب اسلامی و خود از مدافعان اصلی این انقلاب اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: صدا و سیما در انتقال تاریخ انقلاب اسلامی و قبل از آن و حوادث و پدیده­ های رخ داده در کشور نقش بسزایی داشته است تا جایی که اگر افکار عمومی مردم، دین، فرهنگ و اعتقادات مردم را مورد توجّه قرار دهیم نقش صدا و سیما را در چگونگی شکل­گیری فرهنگ مردم بخوبی خواهیم دید.

عضو شورای تأمین استان افزود: صدا و سیما در موضوعات مختلف خصوصاً در اعزام نیروها در 8 سال دفاع مقدس و اکنون نیز در شرایط کنونی نقش خوبی را ایفا کرده است و توانسته است بستری برای دفع هر نوع تهدید علیه انقلاب اسلامی باشد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) با اشاره به این مطلب که بسیج بر خلاف سایر مجموعه­ های نظامی، با پیکره عظیم اقشار مختلف مردم در ارتباط است، خاطرنشان کرد: بسیج در ایجاد امنیّت و آسایش مردم نقش بسزایی دارد که به همین علّت، نقش صدا و سیما در جهت معرفی بسیج و در واقع در تقویّت امور دفاعی کشور بسیار حائز اهمیّت است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این جلسه گفت: بسیج، همه چیز انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر روز دیگر مستلزم بروز و ظهور در عرصه­ های مختلف است که وظیفه ما برای ترویج تفکّر بسیج از هر سال مضاعف ­تر است.

سید حسین ناظر تصریح کرد: بسیج در همه زمینه ­ها پیشگام بوده و بدون اغراق، در عرصه فرهنگی هنری و رسانه­ ای هم فعالیّت­ های قابل تحسین از خود به نمایش گذاشته است که از این ظرفیّت می­ توان در صدا و سیما بهره ­های فراوان برد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار