خبرهای داغ:
بمناسبت هفته بسیج؛ گفت و گویی با دانش آموز نخبه بسیجی؛ فاطمه زهرا عابدی قهرمان تیم ملی کاراته و مدال آور کشور صورت گرفت.
کد خبر: ۸۹۴۸۹۴۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه امام رضا(ع) اصفهان؛ فاطمه زهرا عابدی قهرمان تیم ملی کاراته متولد سال 1380 دانش آموز بسیجی پایه یازدهم رشته ادبیات فارسی است. وی از سه سالگی به رشته ی کاراته ورود پیدا کرده و پس از چند سال تمرین و شرکت در مسابقات کاراته حائز مقام های کشوری و عضو تیم ملی شده است.
عابدی چنین عنوان کرد که : در رشته کاراته مدال های زیادی کسب کرده ام و در مسابقات آفریقای جنوبی برگزیده و در مقطع نهم برای شرکت در مسابقات هندوستان انتخاب شدم که بنا به دلایلی موفق به رفتن نشدم.

این نخبه بسیجی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص اینکه آیا حضور در بسیج برای درس و ورزش او مشکل ایجاد کرده است، چنین اظهار داشت: من از سال 87 وارد بسیج شدم و هم اکنون به صورت عضو فعال در بسیج فعالیت دارم و با برنامه ریزی به درس و ورزش هم میپردازم وتا به حال حضورم در بسیج مانعی برای دیگر فعالیت هایم نشده است. این قهرمان ملی لطف خداوند و زحمات پدر و مادر که خود از نخبگان بسیجی در رشته کاراته و داور مسابقات کاراته است را عامل موفقیت دانست.

گفت و گو با دانش آموز بسیجی قهرمان تیم ملی کاراته

ارسال نظرات
پر بیننده ها