خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: چهارمین محموله کمک های مردم خیر و نیکوکار استان قزوین برای زلزله زدگان کرمانشاه اعزام شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۹۷۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مومنی رییس کمیته امداد استان قزوین، رسالت خدمت رسانی به مردم نیازمند را همگانی و فراگیر خواند و گفت: در پی بروز حادثه زلزله در غرب کشور به خصوص استان کرمانشاه، موضوع کمک رسانی به مردم زلزله زده این منطقه در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با اطلاع رسانی انجام شده و پیگیری های صورت گرفته کمک هایی در این خصوص جمع آوری شد که چهارمین محموله به ارزش تقریبی 30 میلیون تومان در قالب یک کامیونت بارگیری و به سوی استان کرمانشاه اعزام شد.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: رسیدگی به مردم زلزله زده وظیفه ای انسانی و دینی برای همه ماست از این رو کمیته امداد استان قزوین ضمن استمرار برنامه های حمایتی از نیازمندان و محرومان، با پیگیری و تلاش مستمر موضوع کمک به زلزله زدگان کرمانشاه را در برنامه های جاری خود پیگیری می کند.
وی افزود: هم استانی های عزیز می توانند کمک های خویش را نزد بانک کشاورزی شعبه نواب به شماره حساب 63273000 و به شماره حساب 0109799440005 واریز کنند همچنین شماره کارت 6037991899645406 بانک ملی شعبه قزوین برای دریافت کمک های همشهریان از طریق دستگاه های خودپرداز در نظرگرفته شده است.
مومنی یادآورشد: امروز با وقوع زلزله در کرمانشاه عرصه ای دیگر برای آزمون همه مهیا شده که باید با تلاش و کوشش برای خدمت رسانی به هموطنان زلزله زده گام در راه انفاق و نیکوکاری بگذاریم.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها