نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بالوچستان:

تفکر بسیجی نیروهای مخلص چون حججی ها را پرورش می دهد

بسیجیان در برابر دشمن قوی و قدرتمند هستند ویکی از مهم ترین خصیصه های بسیجیان صبرشان است
کد خبر: ۸۹۴۹۰۲۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
سلیمانی اظهار داشت: بسیجیان باید با وحدت و همدلی و داشتن تفکر تقریبی همواره میدان مقابله با دشمنان و فعالیت در عرصه سازندگی را گرم نگه داشته باشند.
امام جمعه زاهدان با اشاره به حاکمیت ۲ تفکر هابیلی و قابیلی از ابتدای خلقت بشر تا زمان ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) بر جامعه افزود: با وجود این ۲ تفکر، مساله جنگ در جامعه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همه پیامبران درگیر جنگ بودند و افرادی که با داشتن توکل خدایی برای تحقق آرمان‌های پیامبران جنگیدن بسیجی نام دارند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: تفکر بسیج متعلق به قوم، نژاد، مذهب و گروه خاصی نیست و تربیت شدگان این مکتب به مثل شهید محسن حججی و بسیاری دیگر از رزمندگان اسلام با سری برافراشته و مقتدارانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به شهادت رسیدند.
آیت الله سلیمانی افزود: برای فهمیدن اینکه بسیجی هستیم یا نه فقط کافی است به این باور برسیم که نگویم انقلاب به ما چه داده است بلکه بگویم ما برای انقلاب چیکار کرده ایم.
نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اگر بناست تفکر بسیجی داشته باشیم وظیفه داریم از ولایت فقیه تبعیت کنیم.
به گزارش خبر گزاری بسیج از سیستان و بلوچستان :آیت الله عباسعلی  سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه شهرستان زاهدان در جمع اعضاء ستاد گرامی داشت هفته  بسیج ضمن عرض تسلیت به مناسبت جان باختن جمع زیادی از هموطنان در زلزله غرب کشور، گفت: ملت ایران در جریان وقوع زلزله اخیر کرمانشاه بار دیگر اوج وحدت و همدلی را به نمایش گذاشتند.
وی ادامه داد: مردم نقاط مختلف کشور در جریان این حادثه دردناک خود را در غم مردم کرمانشاه شریک دانستند و موجی از اندوه سراسر کشور را فرا گرفت؛ هر یک از مردم هر آنچه در توان داشتند را برای کمک به زلزله‌زدگان ارسال کردند و این روند همچنان ادامه دارد و جا دارد از این روحیه انسانی تقدیر شود.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: مسئولان دستگاه‌های مختلف نیز در جریان امدادرسانی به زلزله‌زدگان تلاش زیادی داشتند و اکثر مسئولان ارشد کشور از نزدیک روند امدادرسانی را مدیریت می‌کردند که این اقدامات جای تقدیر دارد.
اصل انقلاب اسلامی، اصل جمهوری اسلامی، اطاعت از رهبری، دفاع از ارزش‌ها و اعتقادات مذهبی از خطوط قرمز مردم مسلمان ایران است.
وی افزود: ما باید با تکیه بر رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و همچنین نصایح امام راحل (ره) در همه امور اتحاد داشته باشیم و بین تمامی نهادها، ارگان‌ها و فعالان سیاسی در مسائل کلان و منافع ملی کشور اتفاق نظر وجود داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه البته ممکن است بین مسئولین اختلاف نظر هم وجود داشته باشد، ادامه داد:، اما همه باید رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب را مدنظر داشته باشند و نگذارند که اختلاف نظر‌ها نظام جمهوری اسلامی را سست کند.
امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: البته دشمن همواره به دنبال دشمنی کردن است و اگر در کشور تریبونی به قصد تخریب قوای نظامی، انتظامی و یا روحانیت با دشمنان هم صدا شود قطعا آن تریبون یک تریبون شیطانی است.
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتوانه محکم نظام اسلامی است که با سینه‌ای چاک و با شانه‌هایی برجسته و استوار در مقابل هرگونه نفوذ دشمن ایستاده است.
نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: استکبار جهانی جنگ نیابتی را در قالب داعش برای از بین بردن زیر ساخت‌های کشور‌های حوزه مقاومت در منطقه ایجاد کرد، اما سپاه پاسدارن به خوبی در مقابلشان ایستادگی کرد.
وی از فرد بسیجی به عنوان ربی نام برد وگفت: بسیجیان تمام کار‌ها وزندگی شان وقف مردم است وبرای رضای خدا گام بر میدارند ووجودشان سرشار از یاد و نالم خداست.
وی با تاکید بر این مطلب که بسیجی متعلق به یک فرد، قوم، نژادنیست بلکه یک مکتب وتفکر است تصریح کرد: در تفکر بسیجی تسلیم شدن جایگاهی ندارد وشهادت شهید حججی ودستگیری این شهید ابهت واقتدار سپاه وبسیج بود که این پاسدار شهید بدون ترس با شجاعت در برابر دشمن  تکفیری ایستاد وبه  دور از ترس به شهادت رسید نشان از آن دارد که تفکر بسیجی سربازانی به مثل حججی‌ها را تربیت ورشد می‌دهد.
وی اظهار داشت بسیجیان در برابر دشمن قوی و قدرتمند هستند ویکی از مهم‌ترین خصیصه‌های بسیجیان صبرشان است
این مسئول بیان کرد: احزاب در مقابل طمع دشمنان به این مرز و بوم ایستاده است.
آیت الله سلیمانی گفت: بسیج درجای جای کشور‌های مسلمان فراگیر شده است، که این مهم بر عزت واقتدار جامعه مسلمان می‌افزاید.
وی با اشاره به اینکه بسیج متعلق به فرد قوم و قشر خاصی نیست تصریح کرد: بسیج که بر گرفته از اسلام ناب محمدی که همان «اسلام ناب ضد آمریکایی» است
ارسال نظرات
آخرین اخبار