فرمانده ناحيه مقاومت بسيج لردگان،گفت: 100 عنوان برنامه در هفته بسيج با شعار « بسيج محور مردم سالاري ديني » در اين شهرستان پيش بيني و اجرا مي‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۰۲۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سيد مسعود موسوي در گفت و گو با خبرنگار بسیج  ضمن گرامي داشت هفته بسيج اظهار داشت: هفته بسيج از 29 آبان تا 5 آذر، با برنامه هاي متنوع فرهنگي با حضور بسيجيان در مناطق مختلف شهري و روستايي شهرستان لردگان برگزار خواهد شد.

وي افزود: بسيج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظيفه دارد در جهت حفاظت ارزش ها و آرمان هاي انقلاب ميدان دار عرصه هاي سرنوشت ساز باشد، چرا که بسيج يعني متن مردم، مردمي که مي‌توان اميد دفاع از انقلاب را از آنان داشت و از ابتداي انقلاب تاکنون بسيجيان در تمامي صحنه هاي اقتصادي، اجتماعي، نظامي و امنيتي در هر کجا نقش آفرين بوده اند.

این مقام مسئول در ادامه، به عمده برنامه هاي هفته بسيج در شهرستان لردگان اشاره کرد و عنوان داشت: بيش از 100 عنوان برنامه توسط پايگاه‌هاي مقاومت بسيج در روستاها، بخش‌ها و شهر لردگان، شامل: فضاسازي سطح شهر،حضور سازمان يافته حلقه هاي شجره صالحين در نمازعبادي سياسي روز جمعه، همايش مشترک ائمه جمعه وجماعات، هيئت امناء مساجد وفرماندهان مقاومت، اجتماع بزرگ بسيجبان به عنوان شکوه مقاومت در 5 آذرماه، برگزاري نمايشگاه محصولات فرهنگي وهنري، يادواره شهداي و ديدار با خانواده شهدا، افتتاحيه طرح هاي بسيج سازندگي، نشست هاي بصيرتي و روشنگري، پياده روي عمومي و... از ديگر برنامه هاي شاخص هفته بسيج است.

 فرمانده ناحيه مقاومت بسيج  لردگان در پايان بيان داشت: امام راحل، بسيج را به لشکر مخلص خدا براي دفاع از اسلام و انقلاب اسلامي تعبير مي کنند و اين نشان از اهميت جايگاه بسيج به عنوان نيروي حافظ انقلاب است.

ارسال نظرات