مدیر کتابخانه‌های عمومی بیجار خبر داد:

اهداء بیش از ۳ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های بیجار

مدیر کتابخانه‌های عمومی بیجار با بیان اینکه ۸ کتابخانه در شهرستان بیجار فعالیت دارد از اهدا ۳ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در طول یکسال گذشته از طرف اعضاء خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۹۰۳۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
مریم احمدزاده در گفت: وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، از فعالیت ۶ کتابخانه نهادی و ۲ کتابخانه مشارکتی در شهرستان بیجار خبر داد.

وی با بیان اینکه ارتقای فرهنگ کتابخوانی از اهداف کتابخانه‌ها است، افزود:در یک سال گذشته ۳ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب از طرف اعضاء به کتابخانه‌های بیجار اهداء شده است.

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیجار گفت: تعداد دو هزار و ۷۰۵ نفر عضو فعال کتابخانه‌های بیجار هستند که ۵۷۵ نفر آن‌ها در کودک هستند.

احمدزاده با اشاره بر اینکه برای افزایش سرانه مطالعه در کشور همت همگان لازم است، عنوان کرد: تعمیر ساختمان و سیستم گرمایشی کتابخانه‌ها از مهمترین مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در سطح کلیه کتابخانه‌های شهرستان بیجار برنامه‌های فرهنگی در حال برگزاری است، ادامه داد: برگزاری نشست‌های کتاب خوان در کتابخانه و مدارس و نشست شاهنامه خوانی، قصه گویی و جمع خوانی برای کودکان از مهمترین برنامه‌های است که در طول سال برگزار می‌شود.

مدیر کتابخانه‌های عمومی بیجار از ارسال مستندات ساختمان تبلیغات اسلامی به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور جهت تاسیس کتابخانه در شهر پیرتاج خبر داد.

احمدزاده با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۰ هزار و ۵۰۰ نسخه در کتابخانه‌های عمومی بیجار وجود دارد، اظهار داشت: در طول یکسال گذشته ۱۴۴ هزار نسخه کتاب امانت داده شده است.

وی تصریح کرد: کتاب‌های تفسیر نمونه، تفسیر نور، قصه‌های قرآنی، رمان و شعر از پر طرفدارترین کتاب‌های مورد استقبال است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار