فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از 122 کیلوگرم تریاک و دستگیری سه نفر و توقیف دو خودرو در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۹۰۴۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار "عباسعلی محمدیان"فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی اعلام خبر از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند محموله تریاک را با یک دستگاه خودرو تریلر از استان هرمزگان به مقصد استان‌های مرکزی حمل کنند، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.
 
کشف 122 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 3 قاچاقچی در کرج
 
وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی و پیگیری مکرر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز یک دستگاه کامیون کمپرسی شناسایی و توقیف شد که در بازرسی از آن ۱۰۴ کیلوگرم تریاک از جاساز قسمت جلوی کامیون کشف و راننده نیز دستگیر شد.
 
این مقام انتظامی بیان داشت: همزمان با انجام این ماموریت در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر متوجه شدند شخصی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک را از قاچاقچیان شرق کشور تحویل گرفته و در پوشش خانواده قصد انتقال و فروش آن به یکی از مشتریان خود در شهرستان کرج را دارد که بلافاصله دو اکیپ از ماموران عملیات ویژه این پلیس به محل‌های احتمالی تردد خودرو اعزام شدند.
 
رئیس پلیس استان البرز افزود: ماموران پس از کنترل خودرو‌های مظنون سرانجام در ساعت‌های پایانی شب، خودرو مورد نظر را شناسایی و در تعقیب و گریز نامحسوس با مسدود کردن جلو و عقب خودروی سوژه، سرنشینان خودرو که دو نفر زن و مرد بودند را دستگیر و پس از بازرسی، ۲۳ بسته تریاک به وزن ۱۸ کیلو و ۹۵۸ گرم که به صورت ماهرانه در باک ماشین جاساز شده بود را کشف کردند.
 
سردار محمدیان در پایان توضیح داد: در این دو ماموریت جمعا ۱۲۳ کیلوگرم تریاک کشف و سه قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند. 
 
منبع: پایگاه خبری پلیس
ارسال نظرات
پر بیننده ها