مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

آغاز ترمیم و زیباسازی دبیرستان شادروان سید قاسم حاجی میرزا

در حال حاضر 415گروه جهادی در استان وجود دارند که به صورت تلفیقی از شیعه و سنی و نیروهای انتظامی و نظامی و دیگر اقشار به مردم ارائه خدمت می کنند
کد خبر: ۸۹۴۹۰۵۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری در گفتگو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، افزود: با هدف استفاده از ظرفیت‌های موجود در اقشار مختلف و ۱۶ گانه بسیج وبه دنبال هماهنگی با همکاران در یگان ویژه نیروی انتظامی که در بحث امنیت حضور گسترده‌ای دارند حرکت جهادی آغاز شده است.
وی بیان کرد: این نیرو‌های خدوم در رمینه خدمت رسانی بی منت به مردم در کنار امنیت پای کار آمدند تا در زیبا سازی، فضا سازی ومرمت مدارس حاشیه شهر زاهدان مشارکت کنند.
علی اکبر جعفری تصریح کرد: جهالدگران بسیج سازندگی وگروه‌های جهادی یگان ویژه نیروی انتظامی به مدت دو روز در حاشیه شهر زاهدان به خدمات عمرانی میپردازند.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۴۱۵ گروه جهادی تلفیقی شیعه وسنی با حضور روحانیون شیعه وسنی به اقدامات جهادی در استان می‌پردازند.

سرهنگ علی اکبر جعفری افزود: این کار به مدت دوروز ادامه خواهد داشت و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: تلاش برای آبادانی وعمران یک حرکت جهادی است که توسط نیرو‌های نظامی سپاه، بسیجیان ونیرو‌های انتظامی در استان انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: سیستان و بلوچستان جزو استان‌هایی است که بیشترین حاشیه نشینی را به خود اختصاص داده است به گونه‌ای که در برخی از شهر‌های این خطه از کشور دوسوم جمعیت ساکن، حاشیه نشین هستند و در این راستا باید ظرفیت‌ها رااستفاده کرده و با روحیه ایثار و شجاعت و از خودگذشتی به مردم خدمت کنیم.
ارسال نظرات