محمدرضا هادی گفت: رقمی بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی به صاحبان مشاغل شهرستان اشتهارد اعطا شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۰۶۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمدرضا هادی مسئول بسیج سازندگی شهرستان اشتهارد گفت: از سال ۱۳۹۱ تا کنون، بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان تسهیلات در زمینه‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنایع تبدیلی خشکبار و میوه، ترشیجات، لبنیات، پرورش قارچ، صنایع‌دستی مانند قالیبافی، گلیم دوزی، معرق‌کاری، چرم‌دوزی و ... از سوی این ناحیه داده شد.
 
اعطای تسهیلات خوداشتغالی ۵ میلیارد تومانی/ طرح هجرت در هفته بسیج اجرا می‌شود
 
وی با توجه به این‌که بیش‌ترین فعالیت این ناحیه در سال جاری در زمینه گروه‌های جهادی بوده است، اظهار داشت: ۸ گروه جهادی آقا، ۲ گروه خانم و ۸ گروه عمرانی، فرهنگی و پزشکی در این ناحیه در حال فعالیت هستند که ازجمله اقدامات این گروه‌ها می‌توان اعزام به روستای برگه طالقان، ساخت ۶ خانه محروم، مسجد، خانه عالم، آب‌انبار، مرمت ۷ خانه محروم و رنگ‌آمیزی مدارس و تعمیر میز و نیمکت‌ها را نام برد.
 
هادی با بیان این‌که این شهرستان سالانه دو نمایشگاه برگزار می‌کند، اذعان داشت: هرساله نمایشگاه گروه جهادی در هفته دفاع مقدس و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی دستاورد‌های دریافت‌کنندگان تسهیلات صنایع کیف دوزی، چرم‌دوزی و ... توسط بسیج سازندگی ناحیه اشتهارد برپا می‌شود.
 
وی در خصوص دیگر اقدامات این ناحیه بیان داشت: اجرای طرح میز خدمت در مساجد و مدارس، برگزاری دوره‌های آموزشی پرورش بوقلمون، بلدرچین، زنبورعسل، خیاطی، چرم‌دوزی و ... با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای به همراه ارائه مدارک معتبر از این سازمان را نیز داشتیم.
 
هادی افزود: هم‌چین اعزام گروه پزشکی را جهت ویزیت رایگان و انجام تست قند خون و فشارخون به تمام روستا‌های شهرستان اشتهارد از دیگر اقدامات این نهاد بوده است.
 
مسئول بسیج سازندگی شهرستان اشتهارد از برنامه‌های اجرایی این ناحیه در هفته بسیج خبر داد و تصریح کرد: در این هفته نمایشگاه اقتصاد مقاومتی توسط عوامل بسیج سازندگی ناحیه اشتهارد برپا خواهد شد و همچنین در این هفته اجرای طرح هجرت یعنی تجلیل از گروه‌های جهادی برتر را نیز داریم و اعزام گروه‌درمانی هم به مناطق محروم شهرستان اشتهارد صورت خواهند گرفت.
 
منبع: تات خبر
ارسال نظرات
پر بیننده ها