حضور سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

سردار رجبی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر و سپاه بیت المقدس استان کردستان با حضور در منطقه زلزله زده استان کرمانشاه از نزدیک در جریان روند کمک رسانی و ارائه خدمات دهی به مردم این مناطق از سوی نیروهای سپاه و بسیج اعزامی از استان کردستان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۴۹۰۶۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار رجبی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر و سپاه بیت المقدس استان کردستان شخصا در منطقه زلزله زده استان کرمانشاه حضور پیدا کرد و از نزدیک در جریان روند کمک رسانی و ارائه خدمات دهی به مردم این مناطق از سوی نیرو‌های سپاه و بسیج اعزامی از استان کردستان قرار گرفت.

وی در این بازدید که در منطقه سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی و جوانرود انجام گرفت نحوه خدمات رسانی و نیز میزان تلاش نیرو‌های اعزامی از سپاه کردستان را خوب ارزیابی کرده و ضمن تاکید بر ادامه این خدمات به مردم نیازمند سفارش‌های لازم را ارائه نمودند.


یادآوری می‌شود سپاه بیت المقدس استان کردستان علاوه بر اعزام و مدیریت نیرو‌های سپاهی و بسیجی به منطقه زلزله زده کرمانشاه و ارسال کمک‌های مردمی، از همان دقایق اولیه وقوع زلزله با حضور خود در کرمانشاه قسمتی از اجرای عملیات را بر عهده گرفته و ضمن آماده باش ۱۰۰ درصد برای نیرو‌های تحت اختیار، بلافاصله اقدام به برپایی یک مورد بیمارستان صحرایی با تمام امکانات مورد نیاز و متشکل از قسمت‌های مختلف تخصصی در منطقه جوانرود و ثلاث باباجانی نموده است.

سردار رجبی درادامه افزود: سپاه بیت‌المقدس در باز سازی ۶ روستا در دشت ذهاب کرمانشاه قبول مسئولیت کرده و برای این منظور افرادی که باید در انجام این مسئولیت انجام وظیفه نمایند در قرارگاه ستادی که تشکیل شده، مشخص و مستقر شده اند و اقدامات لازم برای شروع کار هماهنگ گردیده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار