فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه خبرداد:

اجرای بیش از ۱۸۰ برنامه هفته بسیج در شهرستان قروه/همایش سراسری گردهمایی بسیجیان روز پنجم آذرماه برگزار خواهد شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه از اجرای بیش از ۱۸۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان قروه خبرداد.
کد خبر: ۸۹۴۹۰۸۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته بسیج با اشاره به اجرای ۱۸۳ برنامه اظهار داشت: ۱۶ برنامه به صورت برنامه‌های شاخص در هفته بسیج برگزار می‌گردند.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان الگویی کارآمد تمام معادلات جهان را برهم زده است و در دنیای اسلام نقش خود را نشان داده است افزود: امروز برای رهایی از مشکلات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نیازمند روحیه بسیجی و جهادی هستیم.

فرمانده سپاه قروه با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده خاطر نشان کرد: افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی، افتتاح پروزه‌های عمرانی، برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج و یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور بسیجیان در نماز جمعه و ایراد سخنرانی فرماندهان حوزه‌های مقاومت در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، اعزام اکیپ‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم شهرستان، زیارت قبور شهدا، برگزاری برنامه میقات صالحین و نیز برگزاری همایش سراسری گردهمایی بسیجیان در روز پنجم آذر ماه از جمله برنامه‌های سپاه پاسداران در طول هفته بسیج خواهد بود.

شعبانی با اشاره به اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذرماه برگزار خواهد شد، افزود: امروز بسیج در عرصه علمی؛ فرهنگی؛ اقتصادی و سیاسی نقش بی بدیل خود را ایفا نموده است و بسیاری از موفقیت‌هایی که پس از انقلاب اسلامی به وجود آمده است مرهون تفکر بسیج و فرهنگ بسیج است.

به گفته وی بسیج در طول سال‌های انقلاب نشان داده مردمی‌ترین نهاد در نظام اسلامی است و تاکنون ثمرات ارزشمندی برای کشور داشته است.

به گفته شعبانی مهم‌ترین و اصلی‌ترین فکر و دغدغه بسیج، حفظ ارزش‌ها و باور‌های مذهبی ملی است که از بدو تاسیس تاکنون همواره در این جهت حرکت کرده است.

وی با اشاره به ایستادگی مردانه این نیروی مردمی در ۸ سال دفاع مقدس در مقابل دشمن اظهار داشت: این ایستادگی برای این بود که ارزش‌های سازنده‌ای که به برکت انقلاب اسلامی زنده شده بود، حفظ و تقویت شود.

شعبانی ایستادگی بسیجیان در پای باور‌ها و ارزش‌ها را که برترین خواسته شهدا به ویژه در بعد دفاع از ولایت فقیه را یادآور شد و افزود: بسیجی می‌داند که ارزش‌ها حاصل رشادت‌های شهداست و از این رو به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد که این ارزش‌ها را کمرنگ کند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی بر اساس و شالوده محکم و پویای اسلام استوار است، تصریح کرد: به همین دلیل تفکر بسیجی تفکری پویا و زنده است که حیات دارد و به جامعه حیات و نشاط می‌بخشد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات