سردار ابوحمزه عنوان کرد:

اعزام اکیپی از بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان به مناطق زلزله زده

سردار ابوحمزه عنوان کرد: اکنون یک اکیپ از بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان به مناطق زلزله ‌زده غرب کشور اعزام شده است که در این راستا ماموریت بازسازی بخشی از مناطق زلزله‌ زده غرب به سپاه ثارالله کرمان واگذار شده است.
کد خبر: ۸۹۴۹۰۹۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در آستانه هفته بسیج در دیدار با امام جمعه کرمان بیان کرد:  ۵ آذرماه سال ۵۸ بود که به دستور امام خمینی (ره)، فرمان تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی صادر شد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه به اقدامات بسیج در طول عمر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز  شاهد شکوفایی و فعالیت بسیج در عرصه‌های مختلف، علمی، هنری، جنگی، سیاسی، اجتماعی و …  هستیم و معتقدیم بسیج برکات زیادی برای کشور داشته است.

 

 

سردار ابوحمزه خاطر نشان کرد: تا کنون ۲۲ قشر بسیجی در سطح استان کرمان وجود دارد که باید زمینه‌ای را فراهم کرد تا همه اقشار جامعه در بسیج عضو شوند.

 

 

وی عمده نقش بسج در زمان جنگ را ایجاد امنیت در مناطق مرزی و حضور در میدان‌های جنگ حق علیه باطل، عنوان و تصریح کرد:  بعد از پایان جنگ تحمیلی، مجموعه بسیج و سپاه به صورت تخصصی شکل گرفت و این گام با تشکیل بسیج طلاب و دانشجویی برداشته شد و پس از آن قشرهای تخصصی بسیج تشکیل شد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رد ادامه به مراحل عضویت در بسیج اشاره کرد و خاطر نشان کرد:  مراحل عضویت در بسیج شامل ۶ مرحله ی جذب، آموزش، سازماندهی، ساماندهی، حفظ انسجام و به‌ کارگیری است که گروه‌های بسیجی براساس تخصص ساماندهی می‌شوند.

 

 

سردار ابوحمزه در پایان بیان کرد: اکنون یک اکیپ از بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان به مناطق زلزله ‌زده غرب کشور اعزام شده است که در این راستا ماموریت بازسازی بخشی از مناطق زلزله‌ زده غرب به سپاه ثارالله کرمان واگذار شده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار