فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان گفت: 70 عنوان برنامه متنوع فرهنگی، مذهبی، اجتماعی وعمرانی در این شهرستان برگزار می‎شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۰۹۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار مهرداد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما ، با اشاره به  برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان اظهار داشت: پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعین بوده و همه ساله از 29 آبان‌ماه تا ششم آذرماه به عنوان هفته بسیج نام‌گذاری و برنامه‌های به منظور گرامیداشت این  هفته بسیج در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: هفته بسیج گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و یادآور وحدت، همبستگی، همراهی، همدلی و هم پیمانی یک ملت برای رسیدن به آرمان‌های متعالی در عرصه‌های مختلف و الگوسازی برای آزادگان هوشمند جهان است که روح و حماسه و ایثار برای رسیدن به زندگی عزتمند و پاک شدن از آلودگی‌های کفر، الحاق و نفاق همراه با رشد و بابندگی در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و نظامی را فرهم کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان تصریح کرد:  همه در جامعه اسلامی بسیجی هستند، بسیج متعلق به قشر خاصی نیست و هرکس که در این جامعه احساس مسئولیت کند بسیجی است و امروزه باید تمام دستگاه‌ها و نهادها در راستای حفظ و پیشرفت انقلاب تلاش کنند و سپاه هم در این راستا تمام تلاش را به کار گرفته تا بتواند موفق باشد.

رحیمی بیان کرد: امروز بیش از 38 سال از فرمان تاریخی رهبرکبیر انقلاب اسلامی امام(ره) برای تشکیل بسیج عمومی و ارتش 20 میلیونی این مصداق بارز شجره طیبه که اصل‌ها ثابت و فرع‌ها فی‌السماء است می‌گذرد و امروز برای همه ثابت شده که بسیج یک نسخه شفابخش است.  

وی ادامه داد: این نسخه شفا بخش یک نسخه نظریه پردازی ذهنی نیست بلکه یک راهکار عملیاتی، اجرایی و قابل پیاده شدن برای رهایی و نجات همه ملت‌ها و جوامع از بند زو و ظلم و استکبار است.

این مقام مسئول تجلیل از بسیجیان نمونه، تجمع بزرگ بسیجیان، جشنواره صالحین، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه و... را ازجمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

ارسال نظرات