خبرهای داغ:
سردار اهوازیان گفت: شهدا با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل توانستند حماسه‌هایی را بیافرینند که مردم جهان را حیرت زده کنند.
کد خبر: ۸۹۴۹۱۱۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج یادواره شهدای روستای هرآیین از توابع بخش مرکزی شهرستان آوج با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.
در این مراسم، سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان دوران دفاع مقدس، گفت: وجود شهدا موجب شده مراسم‌هایی به منظور تجلیل از مقام و منزلت آن‌ها با حضور گسترده مردم حتی در دورافتاده‌ترین روستا‌ها برگزار شود.
وی به ویژگی‌های شهدا اشاره کرد و افزود: وقت‌شناسی از جمله خصوصیات اخلاقی شهیدان بود، زیرا آن‌ها در زمان جنگ تحمیلی احساس نیاز به حضور در جبهه‌ها را درک کرده و به موقع شرکت کردند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهدای ما هر کدام مشغول به کاری بوده و حتی در مدرسه و دانشگاه در حال کسب علم و دانش بودند، ولی با آغاز جنگ تحمیلی همه کار‌های خود را رها کرده و به سوی جبهه‌ها شتافتند.
وی افزود: برخی از شهدا بدون اجازه پدر و مادر یا به زحمت با جلب رضایت آن‌ها به جبهه‌ها رفتند تا بتوانند از خاک و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.
اهوازیان گفت: شهدا با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل توانستند حماسه‌هایی را بیافرینند که مردم جهان را حیرت زده کنند و تحت تاثیر خود قرار دادند.
وی با بیان اینکه همه انسان‌ها مثل هم هستند و برتری آن‌ها به پول و قدرت نیست بلکه به تقوا و بصیرت است، افزود: شهدا با داشتن روحیه‌ی ایثار و شهادت در جبهه‌ها حضور یافتند و توانستند با گذشتن از جان خودشان، آرامش و امنیت را در کشور جاری کنند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه خاطراتی از ایثارگر‌های شهدا و رزمندگان مدافع حرم بیان کرد.
اهوازیان همچنین با اشاره به زلزله اخیر در کرمانشاه، از حضور گسترده مردم در کمک‌رسانی به این عزیزان تقدیر کرد.
در این مراسم، دو تن از شاعران در وصف شهدای روستای هرآیین اشعاری را سرودند و همچنین از خانواده‌های شهدا با تقدیم لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است: در این مراسم کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان حضور داشتند.
۱۰۰۳/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها