فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از ۲۱۰ برنامه در مناطق مختلف شهرستان اردبیل اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۱۱۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در اردبیل اجرا می‌شود 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن دهقانی نیا صبح امروز در جلسه شورای اداری در فرمانداری اردبیل اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج بیش از 210 برنامه در مناطق مختلف شهر اردبیل برگزار می‌شود که در این زمینه تمهیدات لازم توسط سپاه حضرت عباس(ع) استان و دستگاههای اجرایی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج از 29 آبان ماه تا پنجم آذرماه بوده و برنامه‌های این هفته در این بازه زمانی ادامه خواهد داشت افزود: در این هفته برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی مهمی در این راستا انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: همزمان با هفته بسیج کارگاههای تولیدی در مناطق مختلف اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین اردوهای جهادی، دوره‌های آموزشی دبیران امر به معروف و نهی از منکر، نشستهای بصیرتی و روشنفکری نیز در سطح شهر اردبیل اجرا خواهد شد.

دهقانی‌ نیا تصریح کرد: برگزاری کوهپیمایی بسیجیان پیشکسوت، دوره آموزشی واحدهای پوینده، آموزش بدو ورود دانش‌آموزان بسیج، مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود و نیز آئین صبحگاه مشترک واحدهای مقاومت بسیج و به صدا درآوردن زنگ ایثار و شهادت نیز در اردبیل همزمان با هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری گردهمایی بسیجیان خواهر اصناف و نشست معنوی اعتقادی-اخلاقی، ترویج سبک زندگی اسلامی همزمان با هفته بسیج در اردبیل خبر داد و افزود: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی نیز همزمان با هفته بسیج در شهرستان اردبیل افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل اقتدار و عظمت کنونی کشورمان را مدیون خون شهدا دانست و گفت: هم‌اکنون به برکت خون شهدا کشورمان در زمینه‌های مختلف به اقتدار همه‌جانبه دست یافته است و ما قدردان خون شهدا هستیم.

ارسال نظرات