خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج عشایری اردبیل خبر داد:

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه در هفته مبارک بسیج

فرمانده ناحیه بسیج عشایری اردبیل (اصلاندوز) در جلسه شورای اداری گفت: ۵۰ عنوان برنامه در هفته مبارک بسیج با شعار «بسیج مظهر مرم سالاری دینی» برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۱۲۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، "حسین حسین زاده" فرمانده ناحیه عشایری اردبیل در جلسه شورای اداری استان ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج بی منت و بدون هیچ چشم داشتی وارد عرصه های مختلف شده که نقش آفرینی این نیروی عظیم مردمی در دوران دفاع مقدس چشمگیر بود.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به چگونگی تشکیل بسیج افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح جانانه از کشور در مقابل دشمنان ایستادگی و دفاع کردند.

 

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز، شعار هفته بسیج امسال را «بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» عنوان کرد و گفت:بسیج پس از دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف از جمله سازندگی و آبادانی کشور جلوتر از تمام افراد ورود پیدا کرده و در بحث سازندگی حرفی برای گفتن دارد.

 

حسین زاده با بیان اینکه بسیج توانسته در راستای تحقق منویات مقام معظم هبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کند افزود:در بحث خدمت رسانی و اردوهای جهادی از جمله در موضوع کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه بخوبی نقش خود را ایفا کرده که پیش از این نیز در مواقع بحرانی و ضروری کشور کارنامه درخشان داشته است.

 

وی با قدردانی از مشارکت و همکاری مسئولان در برگزاری موفقیت آمیز مسابقات تیراندازی عشایر کشور از روسای ادارات و نهادها خواست برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های  گرامیداشت هفته بسیج نیز همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

 

فرمانده ناحیه عشایری اردبیل با بیان اینکه بسیج برخاسته از بطن مردم، برای مردم و از مردم است گفت: بمناسبت هفته بسیج تعداد ۵۰ عنوان برنامه در نظرگرفته شده است که امیدواریم مسئولان و کارکنان ادارات در برنامه های این هفته با اتحاد و یکپارچگی حضور پرشکوه داشته باشند.

 

حسین زاده  از برگزاری همایش بزرگ بسیجیان در روز ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مسضعفین خبر داد و گفت: گشت های محله محور برای تامین امنیت پایدار یکی از برنامه های مهم ناحیه عشایری خواهد بود که بعد از هفته بسیج کار خود را آغاز خواهد کرد.

 

وی دیدار با امام جمعه اصلاندوز،دیدار با خانواده های شهدا،برگزاری یادواره های شهدا،نشست های روشنگری و بصیرتی،زیارت مزار شهدا،همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی،اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان بسیجیان و آحاد مردم مخصوصا قشلاقات را از جمله برنامه های دیگر هفته بسیج عنوان کرد و گفت:بسیج بعنوان دریاست که تکیه بر آن باعث رفع مشکلات می شود.

 

فرمانده ناحیه عشایری اردبیل در پایان گفت: این هفته در حقیقت فرصت و بهانه ای برای احیا ارزشها و یادآوری روحیه ایثارگری، شهادت طلبی و تفکر بسیجی در اقشار جامعه و بخصوص جوانان پرشور جامعه اسلامی است.

 

سیدعباس مینایی بخشدار اصلاندوز نیز در سخنانی با اشاره به اهداف تشکیل بسیج مستضعفین گفت:بسیج بعنوان  سنگرسازان بی سنگر و جان بر کف کارها را برای رضای خدا و خدمت به مردم در راستای  منویات مقام معظم رهبری به پیش می برند.

 

وی با بیان اینکه همه ما در کنار آحاد ملت ایران بسیجی هستیم افزود:تنوع افکار داریم اما راهمان پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب،امام راحل و شهداست.

 

بخشدار اصلاندوز با اشاره به برنامه های هفته بسیج گفت:بسیج مال همه است و همه حق دارند لذا وظیفه داریم در برنامه های اولویت دار هفته گرامیداشت بسیج حضور گسترده داشته باشیم.

 

مینایی با بیان اینکه بسیج تنها در بعد نظامی وارد نشده بلکه در عرصه سازندگی و اقتصاد مقاومتی نیز بخوبی نقش بزرگی ایفا کرده است افزود:بسیج با بکارگیری توان مردمی در عرصه های مختلف باعث رشد و توسعه کشور شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مسابقات تیزاندازی عشایر کشور گفت:مسئولان در برگزاری این مراسم در کنار سپاه ناحیه عشایری سنگ تمام گذاشتند و افتحاری دیگر برای بخش اصلاندوز در کشور رقم خورد.

 

وی با قدردانی از تلاشها و زحمات شبانه روزی سرهنگ حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری در برگزاری برنامه های مختلف از جمله مسابقات تیراندازی گفت: بمناسبت هفته بسیج دهیاران،شوراهای اسلامی بخش و شهر، شهرداری و سایر ادارات نسبت به فضاسازی سطح شهر و روستاها اقدام کنند.

 

در پایان هر یک از اعضای جلسه نقطه نظرات و پشنهادات خود را برای برگزاری هرچه با شکوهتر برنامه های هفته بسیج ارائه داده و آمادگی خود و کارکنان برای حضور پرشکوه در این برنامه ها اعلام کردند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات