فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت: 30 عنوان برنامه در هفته بسیج ( 29 آبان تا 5 آذر ) در این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۱۳۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار یزدانی در گفت‎وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: حادثه تلخ و غمباری که در غرب کشور عزیزمان اتفاق افتاد برای همه سخت و دلخراش بود که این شهرستان توانسته است با همکاری پایگاه‌های بسیج کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و به این منطقه ارسال کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان بااشاره به برنامه‌های هفته بسیج در فارسان عنوان کرد: در آغاز هفته بسیج در روز 29 آبان، شعار اصلی سپاه"بسیج مظهر مردم سالاری دینی است" که باید همه مردم و جوانان مقتدرانه برنامه‌های طرح شده توسط بسیج و رسانه را به نحو مطلوب عمل کنند.

وی با اشاره به دستور فرمانده سپاه استان تصریح کرد: مسجد باید از برنامه‌های اصلی سپاه باشد و همچین نمایش اقتدار مردمی،توجه و تنوع در توصیه‌های بسیج باید جذابیت خاصی داشته باشد.

یزدانی درباره اندیشه و آرمان‌های امام خمینی خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج مستضعفین یکی از ماموریت‌ها و وظایف سپرده شده پاسداری از انقلاب اسلامی است و در همه عرصه‌ها باید حضور به موقع نیروهای مسلح و فرماندهان و نیروهای سپاه و بسیج باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: بیش از 30 برنامه در شهرستان فارسان در آغاز هفته بسیج اعم از، غبار روبی مزار شهدا و حضور در گلزار شهدا، یادواره‌های شهدا فرهنگی و آبروی محله، مسابقات ورزشی، میقات و صالحات، تجلیل از بسیجیان نمونه، دیدار با خانواده شهدا و اعزام دانش‌آموزان بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور در هفته بسیج خواهیم داشت.

ارسال نظرات