خبرهای داغ:
پخش می شود:

صدای مرکز قزوین سوگوار آفتاب

شبکه استانی صدای مرکز قزوین به مناسبت شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) ویژه برنامه ی رادیویی «در سوگ آفتاب» را پخش می کند.
کد خبر: ۸۹۴۹۱۴۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: ویژه برنامه «در سوگ آفتاب»با هدف معرفی ابعاد شخصیتی حضرت رضا (ع)، تبیین سیره و روش آن حضرت در طول حیات با برکت شان و نیز تشریح تاریخ زندگانی حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) از شبکه ی استانی صدای مرکز قزوین پخش می شود.
اکبری افزود: این ویژه برنامه شامل بخش های مختلفی است که گفتگوی کارشناسی، گزارش مردمی، نوحه خوانی و مرثیه سرایی، ارتباط تلفنی با گزارشگران در مشهد و انتقال حال و هوای معنوی حرم به مخاطب از جمله مهمترین بخش های آن است.
مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین: ویژه برنامه ی «در سوگ آفتاب»با رویکردی چند جانبه تاریخ زندگی حضرت امام رضا (ع) در مدینه و طوس، اوضاع اجتماعی ـ سیاسی بنی عباس در زمان ولایت عهدی حضرت رضا (ع) ، نقش امام رضا در تبیین مذهب گهربار تشیع در شرق ایران و معرفی اصحاب آن حضرت در ایران را تشریح می کند.
این برنامه به تهیه کنندگی خانم عابدینی فر به مدت 90 دقیقه از ساعت 9:30 تا 11 در روز شهادت حضرت امام رضا (ع) از رادیو قزوین پخش می شود.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها