خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

حل مشکلات با روحیه جهادی و بسیجی/حرکت سپاه جدا از نظام نیست

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی ساعتی پیش در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج، از بسیج به عنوان بدنه ای تلاشگر و انقلابی یاد کرد که در همه صحنه ها حضوری فعال دارد.
کد خبر: ۸۹۴۹۱۴۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان با بیان اینکه بسیج بدنه فعال کشور به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب است، گفت: بسیج خدمتگذار بی منت به مفهوم واقعی است که این روحیه باید در کشور حفظ و تقویت شود.

وی در ادامه استفاده از ظرفیت جوانان بسیجی را برای خدمات رسانی مهم خواند و اظهارداشت: استفاده از این ظرفیت با مدیریت جهادی و انقلابی لازم است و قطعا بسیاری از مشکلات موجود کشور حل شدنی است.

سردار کریمیان در بخش دیگر سخنان خود حفظ وحدت و انسجام را مهم ترین مساله در برهه کنونی عنوان و بیان کرد: دشمن با تشدید تحریم ها و محدودیت ها، تضعیف برخی از نهادها همچون سپاه و ایجاد شکاف درصدد رسیدن به اهدافش است بنابراین باید با حفظ وحدت و انسجام بخشی بین مردم و مسئولان و دیگر ارکان نظام مانع از رسیدن به اهدافش باشیم.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال مسدود کردن اقتدار کشور است تا بتواند از این طریق برجام 2 را اجرا کند چراکه دشمن از اقتدار و بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی می ترسد و برای راهیابی به اهدافش در این زمینه برنامه ریزی های مختلفی را در برنامه خود دارد.

کریمیان اضافه کرد: در همین راستا زیر سوال بردن توان موشکی سپاه و جنگ طلب معرفی کردن آن، از برنامه هایی است که دشمن دارد با آن این موضوع(توان موشکی) را به خواسته عمومی تبدیل کرده و اقتدار کشورمان در این خصوص مهار کند.

حل مشکلات با روحیه جهادی و بسیجی/حرکت سپاه جدا از نظام نیست

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه سپاه سرخود تصمیم نمی گیرد، افزود: سپاه گام به گام بر مبنای سیاست جاری و شورای امنیت ملی حرکت می کند و جدا از نظام جمهوری اسلامی نمی توان آن را تعریف کرد.

کریمیان یادآور شد: استکبار جهانی درصدد منزوی کردن ایران در منطقه برای جلوگیری از حرکت جبهه مقاومت است تا بتواند به اهدافش در منطقه دست یابد و قضیه استعفای حریری نیز در این خصوص بود.

وی با بیان اینکه امریکا داری قدرت، ثروت و امنیت بوده و بر همین اساس در جهان تسلط دارد، بیان داشت: با این وجود ترامپ طراح برنامه ها نبوده و صرفا مجری است و سیاست های استکبار جهانی را اجرا می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار