خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز خبر داد:
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز از برگزاری بیش از 120 عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان البرز خبر داد .
کد خبر: ۸۹۴۹۱۵۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

سرهنگ علیرضاحیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین درخصوص برنامه های هفته بسیج اظهار کرد: در آغاز هفته بسیج که مصادف شده است با شهادت امام رضا (ع) امیدواریم ما از پیروان راستین ائمه اطهار باشیم .
وی افزود : هفته بسیج روز دوشنبه 29 آبان آغاز می شود و در اولین روز در دیدار با امام جمعه شهر الوند با آرمان های بلند امام خمینی (ره) تجدید میثاق خواهیم کرد.
حیدری با تبریک مناسبت هفته بسیج به بسیجیان و آحاد مردم گفت: ولایت پذیری یکی از ویژگی های بسیج است و حس شهادت طلبی از دیگر ویژگی هایی است که در بین بسیجیان وجود دارد، حس تواضع نیز از خصوصیات ذیگر بسیجیان است که امیدواریم طی این هفته به صورت ویژه ای به آنها پرداخته شود.
وی بیان داشت : در سطح شهرستان بیش از 120 عنوان برنامه در حوزه ها و پایگاه های مقاومت برگزار خواهیم کرد و از مهم ترین برنامه های این هفته دیدار با ائمه جماعت و زنگ انقلاب در کلیه مدارس شهرستان دانست .
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در ادامه افزود: در این هفته با خانواده شهدا دیدار خواهیم کرد و مسابقات ورزشی در سطح شهرستان برگزار می نماییم.
وی در ادامه افزود : مهم ترین و اصلی ترین برنامه ما تجمع بزرگ شهرستان در سالن بزرگ یادگار امام (ره) در روز 5 آذر با سخنرانی سردار آبنوش می باشد که بنده از تمام بسیجیان دریادل دعوت می کنم در این تجمع شرکت نمایند .
فرمانده سپاه امام رضا در پایان افزود : اگر کشور ما در جهان با اقتدار و امنیت پایدار شناخته می شود، همه را مدیون تفکر بسیجی هستیم و امیدواریم که همواره ملت ما پیرو این نوع تفکر باشند.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها