مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: بسیج سلاح حمایت از مظلوم در مقابل ظالم است، زیرا تفکر و فرهنگ بسیج از قرآن، اهل بیت و امامان گرفته شده است.
کد خبر: ۸۹۴۹۱۶۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسی خالصی ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در سپاه، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه ایست که اُصلها ثابت و فرعها فی السماء...

حاج آقا خالصی گفت: بسیج یک سازمان غیرپویا و ثابت نیست که فقط به یک زمان ومکان خاص تعلق داشته باشد بلکه بسیج یک تفکر است. تفکری که در هر شهر یا منطقه یا هر زمان و مکانی ایجاد شود میتواند دگرگون ساز وجامعه و فرد را در مسیر حقیقت قرار دهد.

وی همچنین با مقدس خواندن اصل بسیج افزود: انکار بسیج انکار بزرگترین ضرورت اجتماعی است زیرا بسیج سلاح حمایت از مظلوم در مقابل ظالم است، تفکر و فرهنگ بسیج از قرآن، اهل بیت و امامان گرفته شده است و در همه عرصه ها میتواند انسان را به درجه رشد وکمال برساند.

وی اظهار داشت: زیرکی و باهوشی از نقاط قوت و ویژگی های یک بسیجی است و آنچه یک فرد بسیجی باید مورد توجه قرار دهد تشخیص و عمل به موقع است که اگر این انجام شود حاصل آن چیزی جز موفقیت در پیشرفت جامعه نخواهد بود.

وی همچنین قاطعیت و آینده نگری را از دیگر ویژگی های بارز افراد و گروههای بسیجی خواند و در این رابطه به گروههای بسیجی مانند انصار الله یمن، حشد الشعبی عراق و حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت: این سه گروه نمونه های موفق بسیج اند که در عمل و مبارزه با تکفیری های داعش، صعودی و صهیونیست به خوبی خود را نشان داده و پیروز میدان بوده اند و قدر این را باید دانست.

حاج آقا خالصی با سفارش به جوانان و نوجوانان بسیجی درباره الگو گرفتن از بسیجیان شاخص گفت: جوانان و نوجوانان باید شخصیت های بزرگ  بسیجی را سرلوحه و الگوی خود در زندگی و کارها قرار دهند که نمونه های بارز این شخصیت ها میتوان به شهید حسین فهمیده، شهید ذاکری و شهید محسن حججی اشاره کرد که با ریختن خون خود انقلابی دیگر بپا کردند.

ارسال نظرات