افرازه بیان کرد: در حال حاضر گروه جهادی محبین الائمه در منطقه دیجاب کرمانشاه به زلزله زدگان خدمت رسانی می کند این منطقه شامل 12 روستا است.
کد خبر: ۸۹۴۹۱۸۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

مهدی افرازه عضو گروه جهادی محبین الائمه (ع) متشکل از حوزه علمیه قم و دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی اصفهان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر گروه جهادی محبین الائمه در منطقه دیجاب کرمانشاه به زلزله زدگان خدمت رسانی می کند این منطقه شامل 12 روستا است.

وی افزود: توزیع وسایل گرمایشی و پوشش های پلاستیکی برای بارندگی احتمالی در روزهای آینده از اقدامات این گروه جهادی در مناطق زلزله زده کرمانشاه است.

این بسیجی جهادگر در رابطه با میزان خدمت رسانی گروه های جهادی، سپاه و ارتش و بسیج به مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: طبق تقسیم بندی انجام گرفته سپاه متولی رسیدگی به روستاها و شهر هایی همچون سرپل ذهاب نیز در اختیار ارتش است. میزان خدمت رسانی به مردم این مناطق بسیار گسترده و مردم راضی هستند. مردم در کنار جاده ها پیام های تشکر را بر دست دارند.

عضو گروه جهادی محبین الائمه بیان داشت: اوضاع از حالت بحرانی خارج شده و اسکان موقت و مسکن از برنامه هایی است که در فاز بعدی به آن خواهیم پرداخت.

افرازه تصریح کرد: ما به مردم منطقه ای خدمت رسانی می کنیم که 90 درصد مردم آن، اهل تسنن هستند. در این منطقه گروه های متمرکزی وجود نداشت به همین دلیل وارد این منطقه شدیم. سپاه و پایگاه های بسیج در این منطقه بسیار فعال هستند و فعالیت آنها به صورت شبانه روزی است و حتی بیماران هم ویزیت می شوند.

وی عنوان کرد: ارتباط مردم این منطقه که اهل تسنن هستند و نیروهای بسیج و سپاه ارتباط بسیار خوبی است.

این بسیجی جهادگر با اشاره به نیازهای اصلی زلزله زدگان بیان داشت: وسایل گرمایشی مناسب استفاده در چادرهای اسکان موقت نیاز اصلی زلزله زدگان است و کمک های تغذیه ای و وسایل بهداشتی و اسکان موقت و دائم هم باید ادامه پیدا کند.

ارسال نظرات