یک کارآفرین بسیجی در گفتگو با «بسیج»:

جهاد کشاورزی برای تولید کننده های ایرانی کم لطفی کرده است

ذبیحی گفت: متاسفانه به دلیل همکاری کم جهاد کشاورزی هنوز تولید کننده‌ها توان رقابت با تولید کننده خارجی برای خود ندارند به همین دلیل زمین خوردن آن‌ها از هرچیز دیگری زودتر به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۸۹۴۹۱۹۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶

سید بهنام ذبیحی کارآفرین بسیجی نمونه استان مازنداران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره مشکلاتی که در امر تولید دارد گفت: مشکلات برای یک تولید کننده ایرانی بسیار فراوان است و نمی‌توان از او توقع رقابت با تولید کننده‌های خارجی را مطالبه کرد. یکی از این مشکلات نداشتن برخی از مجوز‌ها در امر صادرات است.

وی افزود: تصور کنید یک تولید کننده نتواند صادارت محصولات خود را داشته باشد، آیا با این وجود می‌تواند تفاوت کیفیت کالا‌های خود را با رقبای خارجی انتظار داشت؟ قطعا با توسعه صادارت در کشور شاهد بسیاری از پیشرفت‌ها در امر تولید و کیفیت محصول خواهیم شد.

این کارآفرین بسیجی در خصوص همکاری یا حمایت‌های صورت گرفته از دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: باید از بسیج و سپاه استان مازنداران بسیار سپاسگزار باشیم که به دلیل فراهم کردن فضای رقابت در بازار‌های عرضه استان، باعث ورود برخی از کارآفرین شد. آن‌ها با برپایی نمایشگاه‌های فصلی، کارآفرین و کیفیت محصولات ایرانی را به مردم نشان دادند. اما متاسفانه به دلیل همکاری کم جهاد کشاورزی هنوز تولید کننده‌ها ستون‌های محکمی را برای توان رقابت با تولید کننده خارجی برای خود ندارند به همین دلیل زمین خوردن آن‌ها از هرچیز دیگری زودتر به چشم می‌خورد.
ارسال نظرات