یک کارآفرین بسیجی در گفتگو با «بسیج»:

مدیریت ضعیف باعث بروز مشکل در صادرات شده است

ذبیحی گفت: یکی از این مشکلات، ندادن مجوز به کارآفرین‌هایی است که به صورت مشاغل خانگی کار می‌کنند و نمی‌توانند در بخش صادرات فعالیتی داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۴۹۱۹۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵

سید بهنام ذبیحی کارآفرین بسیجی نمونه استان مازنداران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره انتظارت و خواسته‌های یک تولید کننده ایرانی از دولت دوازدهم گفت: یک تولید کننده ایرانی همواره نیاز به حمایت‌های همه جانبه برای تولید یک محصول ایرانی از دولت دارد تا با آن بتواند هم خود را توسعه بخشد و هم کشور را از رکود و بی ثباتی اقتصادی نجات دهد.

وی افزود: در این سال‌های فعالیت در امر پرورش قرقاول با خیلی از مشکلات روبه رو شدیم، اما به لطف خدا توانستیم این مشکلات را پشت سر بگذاریم. بی انصافی است که دولت را مقصر اصلی عدم حمایت بدانیم و خیلی از مواقع بوده که دستگاه‌های اجرایی با تمام توان خدمت کرده اند. مشکل اصلی عدم وجود مدیریت کامل در بخش اقتصادی کشور است چراکه با این همه سرمایه ملی و پایکار بودن ملت بزرگ ایران نباید مشکلات جدی در کشور داشته باشیم.

این کارآفرین عنوان کرد: جهاد کشاورزی به دلیل عدم مدیریت مناسب در کشور باعث شده است که تولید کننده‌های ایرانی در سراسر کشور با مشکل‌های فراوانی مواجه شوند. یکی از این مشکلات، ندادن مجوز به کارآفرین‌هایی است که به صورت مشاغل خانگی کار می‌کنند و نمی‌توانند در بخش صادرات فعالیتی داشته باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار