یک مخترع بسیجی در گفتگو با«بسیج»:

مسئولان طبق مطالبه رهبری نخبه باوری را در خود تقویت کنند

نخبه بسیجی بیان کرد: اگر مسئولان به فرمایشات رهبری در رابطه با نخبگان عمل کنند و به معنای واقعی نخبه باور و نخبه پرور شوند وضعیت نخبگان کشور و رشد علمی بسیار خوب خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۰۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

ناصر جعفری مخترع و نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاکیدات مقام معظم رهبری بر نخبه باوری مسئولان و افزایش سرعت پیشرفت علمی کشور که چندی پیش در دیدار نخبگان با ایشان صورت گرفت اظهار داشت: اگر مسئولان به فرمایشات رهبری در این زمینه عمل کنند و به معنای واقعی نخبه باور و نخبه پرور شوند وضعیت نخبگان کشور و رشد علمی بسیار خوب خواهد شد.

 وی با بیان این مطلب افزود: نخبه باوری مسئولان باعث می شود انگیزه ما مخترعان و مبتکران افزایش یابد و تولید انبوه و  افزایش ایده ها را شاهد خواهیم بود.

این نخبه بسیجی خاطرنشان کرد: ما توانایی های علمی بسیار زیادی داریم بنده به عنوان یک مخترع ایرانی بسیجی ایده های زیادی دارم که اگر مسئولان حمایت کنند احساس می کنم برای کشور مفید هستم و ایده های بیشتری را دنبال خواهم کرد.

جعفری تصریح کرد: متاسفانه کسی حمایت نمی کند و ما نخبگان هم معمولاً سردر گم می شویم بنده برای یکی از اخترعاتم خانه خود را فروختم. امیدوارم یک فضایی در دانشگاه ها ایجاد شود که به ما نخبگان بیشتر اهمیت داده شود و حداقل مسئولان سنگ اندازی نکنند.

ارسال نظرات