سرهنگ غلامی اعلام کرد: از نخستین لحظات حادثه ناگوار زلزله در استان کرمانشاه، اکیپ بسیجیان یزدی مدافع حرم که پیش از این در دفاع از حرم اهل بیت در سوریه نیز حضور یافته بودند، به سمت مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۱۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جانشین تیپ الغدیر استان یزد گفت: از نخستین لحظات حادثه ناگوار زلزله در استان کرمانشاه، اکیپ بسیجیان یزدی مدافع حرم که پیش از این در دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) در سوریه نیز حضور یافته بودند، به سمت مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شدند.

سرهنگ علی غلامی افزود: کمک به آسیب دیدگان و مصدومان حادثه و توزیع کمک‌های مردمی شامل ۸ محموله اقلام مورد نیاز زلزله زدگان که از تیپ الغدیر استان یزد روانه کرمانشاه شده بود از جمله اقداماتی بود که توسط رزمندگان مدافع حرم صورت گرفت.

وی بیان داشت: شهرستان ثلاث باباجانی منطقه‌ای بود که مدافعان یزدی حرم اهل بیت مامور توزیع امکانات، پوشاک و غذای گرم در آن بودند. ضمناً کار شناسایی نیاز‌ها و کمبود‌های این مناطق نیز انجام شده که تاثیر خوبی در روند ارسال کمک‌ها خواهد داشت.

غلامی اظهار کرد: متاسفانه با وجود تمامی این اقدامات هنوز برخی افراد مغرض و معاند در تلاش هستند تا اینگونه القا کنند که مدافعان حرم، نقشی در کمک به هموطنان زلزله زده خود ندارند.

وی در پایان بیان داشت: انشاالله در همین هفته به همت این عزیزان با قربانی ۲۸ راس گوسفند آش امام حسین (ع) به نام شهدای مدافع حرم در مناطق زلزله زده طبخ و توزیع خواهد شد.
ارسال نظرات