مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آرادان گفت: با گذشت هفت روز از وقوع زلزله شدید کرمانشاه کمک‌های مردمی از شهر آردان به سمت مناطق زلزله‌زده همچنان در حال انجام است.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۱۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

حجت الاسلام صیدانلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آرادان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آرادان اظهار داشت: با اطلاع‌رسانی‌ها درباره کمبود محصولات غذایی، آب آشامیدنی و غیره در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، مردم آرادان از نقاط مختلف این شهر و روستاهای تابعه آن به‌صورت خودجوش اقدام به جمع‌آوری اقلام ضروری و مورد نیاز هموطنان کرمانشاهی کرده‌اند.

وی در ادامه به پرپایی دسته عزاداری مشترک سپاه و ناجای شهرستان آرادان درروزشهادت پیامبراکرم (ص) و امام مجتبی (ع)  باهمکاری دونیروی نظامی شهرستان آرادان از سپاه ناحیه آرادان به سمت مسجد صاحب الزمان (عج) اشاره کرد و افزود: مراسم دعای زیارت حضرت رسول از بعید نیز به همین مناسبت در امامزاده شاهنظر با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آرادان خاطرنشان کرد: به مناسبت شهادت امام رضا(ع) مراسم معنوی باشکوهی درامام زاده علی اکبرآرادان برگزار شد.

 صیدانلو عنوان کرد: در این روزها باهمکاری سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی تعداد 21نفر ازمبلغین و طلاب درمساجد و محلات و تکایا به تبلیغ جهادی مشغول هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها