سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب، گفت: بسیج در راه پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی محکم ایستاده است.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۲۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج ،هدف از تشکیل بسیج را حفظ دستاوردهای این انقلاب در تمامی صحنه ها دانست و گفت: حضور در صحنه های خطر و جهاد از ویژگی های بارز بسیج است و امام خمینی (ره) بنیانگزار این انقلاب و موسس تشکیل بسیج ، این شجره طیبه را مایه برکت و رحمت و پشتوانه اصلی انقلاب معرفی کرده است.

احمدی نیا بسیج را خار چشم دشمنان داخلی و خارجی دانست و گفت: بسیج با همان روحیه،شعور و شعار در تمامی صحنه های انقلاب حاضر است و اهل کوتاه آمدن از اصول انقلاب و سازش با ظالمان و دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب نیست.

فرمانده سپاه میناب با بیان اینکه بسیج به قدرتی بزرگ در منطقه تبدیل شده است افزود: مزدوران داخلی و سرسپردگان منطقه ای که در برابر نظام بزرگ اسلامی ایران عددی به حساب نمی آیند باید قبل از هر ابراز نظر وتهدیدات پوچ و واهی فلسفه بسیج و سپاه را به دقت مطالعه کنند.

سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: توپ و تشر استکبار در راس آن آمریکا و صهیونیست بسیجیان را در دفاع از آرمانهای این نظام و انقلاب مسمم تر می کند.

احمدی نیا خطاب به رژیم پلید و منفور عربستان گفت: عربستان بداند که دوستی با شیطان بزرگ و رژیم کودک کش و جنایتکار اسرائیل عاقبتی خطرناک را برایشان رقم خواهد زد و با کشتار مسلمانان  و زنان و کودکان بی دفاع در یمن خود را در باطلاقی فرو می برند که بیرون آمدن از آن محال است.

فرمانده سپاه میناب همچنین کمک به زلزله زدگان غرب کشور را واجب و ضروری دانست و افزود: خدا را شکر بسیج مانند همیشه برای کمک و باز سازی مناطق زلزله زده غرب کشور در صف اول قرار دارد.

ارسال نظرات