حجت الاسلام و المسلمین سعیدی:

همه طرح‌های امریکا برای تسلط بر منطقه با شکست مواجه شد

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: همه طرح‌های امریکا برای تسلط بر منطقه و حاکمیت رژیم صهیونیستی با شکست روبرو شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۳۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی امروز در جمع پایوران سپاه امام رضا (ع) در مجتمع فرهنگی آیه‌ها اظهار داشت: آنچه برای پاسداران این انقلاب عظیم الهی ضرورت دارد آشنایی با شرایطی است که در آن قرار داریم.

وی ادامه داد: آنچه در منطقه غرب آسیا در حال وقوع است در ده سال گذشته قابل تصور و پیش‌بینی نبود مانند اربعین و حضور میلیونی مردمی که در سال گذشته از ۶۰ کشور و امسال از ۹۰ کشور حضور دارند بطوریکه حتی پروفسور روسی و نماینده سابق کنگره امریکا نیز در این راهپیمایی شرکت داشتند.

سعیدی خاطرنشان کرد: پروفسور روسی می‌گوید منطقه شاهد تحولاتی است که آثار آخرالزمانی در آن مشهود است و مردم در این پیاده‌روی خودشان را برای همه سختی‌ها آماده کرده‌اند.

وی ابراز داشت: اینکه تا ظهور چقدر فاصله داریم بستگی به شرایط درونی ما دارد و اینکه تا چه حد مجلس، دولت، شورا، سخنران، مداح و هیئت انقلابی داریم لذا باید این پتانسیل را قدر بدانیم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه در بخش دیگر سخنان خود در خصوص متغیر‌های منطقه‌ای در غرب آسیا با تاثیرات مثبت و منفی به مواردی، چون توسعه و تثبیت قدرت انقلاب اسلامی در منطقه و اهمیت تاکیدات رهبری بر حفظ وحدت، تغییر در موازنه قدرت و ایجاد شکاف در اتحادیه اروپا و دول غربی با ایجاد همبستگی بین انصارالله و حزب الله و سوریه و عراق و وفاداری نسبت به ایران، جهانی شدن موضوع فلسطین با حمایت همه‌جانبه ایران، خروج عربستان از راهبرد محافظه‌کاری به ستیزه‌جویی، محوریت انقلاب اسلامی برای جبهه مقاومت و ارزش حضور مدافعان حرم و حمات نظام از محور غزه، لبنان، سوریه و عراق اشاره کرد.

وی شکست طرح‌های امریکا برای سلطه بر منطقه و حاکمیت رژیم صهیونیستی از جمله شکست طرح حذف حزب الله لبنان و طرح به هم ریختن لبنان بعد از استعفای حریری، چرخش در وضعیت ترکیه با عدم تکمیل طرح هلال اخوانی‌ها برای مقابله با ایران و شکست در طرح تکمیل پازل مجدد امپراطوری عثمانی، افزایش ظرفیت و قدرت مانور منطقه‌ای ایران و تاثیرات بالای نفوذ معنوی در غرب آسیا را از دیگر تحولات برشمرد.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار