جانشین اداره تبلیغات اسلامی تربت‌جام خبر داد؛

تشرف ۸۵۴۸ زائر پیاده تربت‌جامی به پابوس امام رضا (ع)

جانشین اداره تبلیغات اسلامی تربت‌جام از تشرف بیش از ۸۵۴۸ زائر این شهرستان در قالب ۶۱ کاروان‌های پیاده در ایام سوگواری دهه آخر صفر و شهادت ثامن‌الحجج (ع) به حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۶۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
هاشم بهرامی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: بیش از ۸۵۴۸ زائر این شهرستان در قالب ۶۱ کاروان‌های پیاده در ایام حزن و اندوه دهه آخر صفر و شهادت، ولی نعمه ما خراسانی‌ها حضرت ثامن‌الحجج (ع) به حرم مطهر رضوی تشرف پیدا می‌کنند.

وی بابیان این مطلب که کاروان ۳۰۰ نفره برادران اهل سنت نیز همنوا با شیعیان به سرپرستی مولوی امان‌الله برزگر همه ساله عازم مشهدالرضا است افزود: به‌جز زائران بخش مرزی صالح‌آباد که از مسیری دیگر عازم مشهد می‌شوند از مجموع ۶۱ کاروان پیاده ۷۴۴۸ زائر مرد و ۱۱۰۰ زائر زن مسیر تربت‌جام- فریمان- مشهد را طی سه و چهار روز می‌پیمایند که با استقبال گرم مردم و مسئولان شهری و محلی مواجه بوده است.

وی با اشاره به برگزاری ۳ جلسه هم‌اندیشی با روسای ادارات و مسئولین مربوطه تصریح کرد: ضمن همراهی یک روحانی در تمامی کاروان‌ها، مسئولین و دو عضو کاروان‌ها هم نسبت به توصیه‌های ترافیکی، انتظامی، امنیتی، بهداشتی و فرهنگی توسط این اداره و منطقه انتظامی شهرستان توجیه شدند.

بهرامی اضافه کرد: چندین موکب شهری و بین‌راهی با همکاری و مشارکت مردم، ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، جمعیت هلال‌احمر، دفتر امام‌جمعه، فرمانداری، شهرداری، دانشکده علوم پزشکی، اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیأت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرستان تربت‌جام جهت پذیرایی، رفاه حال و خدمت‌رسانی به زائران آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) آماده و برپا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار