احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب:
حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، گفت: هفته بسیج هفته بزرگداشت ارزشهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۶۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، نعیم اربابی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیجی یک فرهنگ است و تا فرهنگ بسیجی در کشور هست دشمن هیچ لطمه ای به این نظام و انقلاب نمی تواند وارد کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب بسیج را اصلی ترین مدافع این نظام و انقلاب دانست و گفت: از اول انقلاب تا کنون هر توطئه ای علیه این نظام و انقلاب به دست بسیج خنثی شده است و دشمنان این انقلاب می دانند که تا بسیج مستحکم و استوار در بدنه این انقلاب است هیچ غلطی نمی توانند بکنند و تمامی نقشه های آنان باطل است.

این مسئول حضور بسیج در تمامی صحنه های انقلاب را از ویژگی های بارز این نهاد مقدس دانست و افزود: در هر مکان و زمانی که نظام و انقلاب ما دچار توطئه یا مشکل و بحرانی شده است بسیج با اقتدار کامل وارد صحنه شده است و رسالت خود را به خوبی به پایان رسانده است.

اربابی بسیج را قدرتمند و با اقتدار دانست و گفت:کشور سوریه و عراق با الگو گرفتن از بسیج کشورمان و تشکیل بسیج مردمی توانستند گروه تروریستی داعش را شکستی مفتضحانه بدهند و این موضوع اهمیت حیاتی تشکیل بسیج را در کنار ارتش هر کشوری می رساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب تشکیل تاریخی بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را حرکتی ژرف نگرانه و حساب شده دانست و افزود:امام خمینی(ره) تحولات پیش روی این نظام و انقلاب را پیش بینی کرده بود و می دانست که فقط بسیج است که می تواند این نظام و انقلاب را در برابر تهدیدات بیمه کند.

نعیم اربابی در ادامه اظهار داشت: هفته بسیج باید یادآور رشادتهای رزمندگان و بزرگداشت ارزشهای انقلاب اسلامی باشد و نسل های بعد از انقلاب بدانند که این نظام و انقلاب به راحتی به دست نیامده و خونهای زیادی پای درخت انقلاب اسلامی ریخته شده است.

ارسال نظرات