خبرهای داغ:

دومین کارگاه آموزشی خبرنگاران بسیج در بهار برگزار شد

دومین کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج در سپاه ناحیه بهار برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۷۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

دومین کارگاه آموزشی خبرنگاران بسیج در بهار برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بهار در دومین کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج در سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: این کارگاه به منظور آشنایی خبرنگاران بسیج با حرفه خبرنگاری و خبرنویسی برگزار شد.

سرهنگ علی مختاری‌‌معین با اشاره به اهمیت خبرنویسی افزود: دنیای امروز دنیای فناوری‌های اطلاعاتی است و اهمیت خبر و خبرنویسی جایگاه ویژه ‌ای دارد.

وی در ادامه از خبرنگاران به عنوان سفیران جامعه عنوان کرد و گفت:  حرفه خبر‌نگاری یک عشق و در عین حال یک حرفه توأم با  مهارت است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بهار افزود: هدف از سازماندهی و جذب خبرنگاران بسیج پوشش تمام اخبار و فعالیت‌های سپاه و بسیج است.

وی در ادامه به عملکرد خبرنگاران اشاره کرد و گفت: از زمان  جذب و تشکیل  کارگاه‌های آموزشی خبرنگاران  توفیقات بسیاری حاصل شده و خبرنگاران با تمام وجود و بدون منت تمام اخبار شهرستان بهار را پوشش خبری می دهند .

* مطالبه‌گری مهمترین وظیفه خبرنگاران بسیجی

سرپرست خبرگزاری بسیج در استان همدان نیز در ادامه با اشاره به جایگاه خبر و اهمیت خبرنگاری گفت: خبرنگاران بسیج مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

مریم صابری یگانه با اشاره به اصول خبرنویسی اظهار داشت: مطالبه‌گری مهمترین وظیفه خبرنگاران بسیجی است که باید در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف داشته باشند.

در پایان این کراگاه نیز کارت خبرنگاران افتخاری بسیج شهرستان بهار اهداء شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات