بعد از ظهر امروز صورت گرفت؛

سقوط تابلوی تبلیغاتی در تبریز یک کشته و سه مصدوم به جا گذاشت

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات عمومی تبریز گفت: بعد از ظهر امروز در اثر سقوط تابلوی تبلیغاتی در فلکه بازار ولیعصر یک کارگر جان باخت و 3 تن دیگر مصدوم شدند.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۹۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات عمومی تبریز، حسین مطلبی افزود: ساعت 14:17 دقیقه امروز زمانی که 4 کارگر مشغول نصب بنر بر روی تابلوی تبلیغاتی بودند، تابلو شکسته و بر زمین سقوط کرد.
وی گفت: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان ایستگاه شماره 5 به محل حادثه اعزام و شاهد سقوط یک دستگاه تابلو تبلیغاتی بر روی یک کارگر شدند که بلافاصله عملیات امداد و نجات مصدوم را آغاز کردند.
مطلبی اضافه کرد: آتش نشانان پس از رها سازی کارگر از زیر تابلو تبلیغاتی شاهد جراحت شدید وی از قسمت های مختلف بدن شدند و جهت امدادرسانی در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که پس از برررسی های اولیه معلوم شد وی در اثر شدت جراحت در دم جان باخته است.
مدیر روابط عمومی آتش نشانی تبریز اعلام کرد: در اثر سقوط این تابلو 3 کارگر دیگر نیز دچار مصدومیت شدند که حال عمومی یکی از آنان وخیم اعلام شده است.
وی افزود: در اثر این حادثه، یک دستگاه خودرو پراید نیز دچار خسارات شده که خوشبختانه صدمات جانی نداشت.
افشین مختاری مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز هم با اشاره به اینکه تابلوی تبلیغاتی در تبریز در اختیار شرکت تبلیغاتی بود، گفت: شرکت متبوع موظف بوده تمامی تجهیزات و اقدامات ایمنی جهت پیشگیری از این نوع حوادث را در نظر بگیرد و طبق قرارداد، کلیه مسئولیت های مدنی و امنیتی در طول قرارداد بر عهده شرکت مذکور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار