خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات در دیدار با امام جمعه قاین:
فرمانده سپاه ناحیه قاین گفت: بسیج به دنبال اجرای منویات رهبری است و بخشی از موضوعاتی که رهبری هم بر آن دغدغه دارند موضوع محرومیت زدایی و همچنین افزایش بار علمی در بین مردم است.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۹۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سرهنگ برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاینات در آستانه هفته بسیج و در دیدار جمعی از پرسنل سپاه وفرماندهان پایگاههای بسیج با امام جمعه قاین اظهارکرد:هفته بسیج امسال با شعار"بسیج مظهر مردم سالاری دینی"از 29آبان ماه آغاز می شود.

وی افزود: امسال 32سرفصل برنامه در قالب 252برنامه در طول هفته بسیج ودر سطح ناحیه وحوزه ها وپایگاههای مقاومت برگزار خواهد شد.

برات زاده با اشاره به اوج کار بسیج در دوران 8سال دفاع مقدس گفت: بسیج مخصوص یک مقطع خاص ویک ماموریت خاص نیست واهمیت وثمره آن را در دوران 8سال دفاع مقدس دیدیم وامروزه هم شاهد هستیم که بسیج در عرصه های مختلف گام برداشته است ودر حادثه اخیر در کرمانشاه نیروهای بسیج با تمام توان از همان ساعات اولیه در منطقه غرب کشور حاضر شدند وحتی از شهرستان قاینات نیز گروههای جهادی واقشار مختلف بسیج برای حضور در مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات در ادامه گفت: بسیج دربه وجود آمدن انقلاب نقش داشته است وهمان هایی که در پیدایش انقلاب  وتداوم وتوسعه ورشد انقلاب نقش داشته اند هنوز هم در پایگاههای بسیج ودر عرصه های مختلف فعال هستند .

وی ادامه داد: بسیج یعنی عموم مردم که به انقلاب اسلامی و ولی فقیه وارزش های انقلاب ارادت دارند .

فرمانده سپاه ناحیه قاینات تصریح کرد: امروز آثار وبرکات بسیج وفکر واندیشه بسیج را در اقصی نقاط عالم می بینیم .

برات زاده بیان داشت: امروز بسیجیان آمده اند تا اعلام کنند که از آرمانهای خود کوتاه نمی آیندو بر آرمانهایشان پایبند هستند .

وی در ادامه با اشاره به نقش محرومیت زدایی بسیج گفت: بسیج به دنبال اجرای منویات رهبری است وبخشی از موضوعاتی که رهبری هم بر آن دغدغه دارند موضوع محرومیت زدایی وهمچنین افزایش بار علمی در بین مردم است که بسیجیان شهرستان قاینات در کنار سایر مردم موضوع محرومیت زدایی وتوجه به موضوع علم افزایی  را در دستور کار خود قرار داده است.

برات زاده در بخش پایانی سخنان خود گفت: یکی از اهداف ما اجرای برنامه های فرهنگی در مساجد وپویایی مساجد است که در اجرای برنامه های فرهنگی ومعنوی براین موضوع تاکید بسیاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها