مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان پردیس گفت: نخستین محموله هدایای مردمی شهرستان پردیس که از سوی بسیجیان در مساجد و پایگاهها جمع آوری شده بود،به مناطق غربی کشور رسید.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۰۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

سجاد کشاورز،مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان پردیس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در این شهرستان اظهار داشت: با تلاش سیجیان شهرستان پردیس هدایای مردمی برای آسیب دیدگان زلزله اخیر جمع آوری شده و نخستین محموله به همراه تیمی از پاسداران و بسیجیان به مناطق غربی کشور رسید.

وی افزود: آب معدنی، پتو، لباس گرم، دارو و برخی اقلام خوراکی توسط مردم به پایگاههای بسیج تحویل داده شد.

کشاورز تاکید کرد: پایگاهها و حوزه های بسیج همچنان فعالیت خود را برای جمع آوری اقلام مورد نیاز ادامه می دهند و مردم می توانند وسایل مورد نظر خود را به این اماکن تحویل دهند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان پردیس خاطر نشان کرد: بسیجیان و کلیه افرادی که دارای مهارت در زمینه های فنی بوده و آماده ارائه خدمات در مناطق زلزله زده هستند می توانند برای ساماندهی و اعزام به بسیج سازندگی سپاه مراجعه کنند.

این مسئول بسیج در پردیس،اضافه کرد:همشهریان گرامی می توانند وجوهات نقدی خود را در راستای خدمات رسانی به مناطق به شماره حساب ۰۰۲۱۱۰۷۵۶۹۲۰۴۳۳۸۱۸ نزد بانک انصار شعبه کوثر ویژه کمک به محرومین واریز کنند.

کشاورز تصریح کرد: از مردم عزیز خواهشمندیم برای جلوگیری از هرگونه هرج و مرج اقلام اهدایی خود را به پایگاههای بسیج تحویل دهند تا این اقلام بصورت ساماندهی شده به مناطقی که نیازمند آنها هستند ارسال شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان پردیس از مردم خواست تا از ارسال خودجوش اقلام به مناطق زلزله زده خودداری کنند. گفتنی است با توجه به برودت هوا در مناطق هدف زلزله زده کرمانشاه وسایل گرما زا از قبیل چراغ ها و بخاری های نفتی و برقی، و همچنین ابزار آلات روشنایی و برق رسانی در آن مناطق بصورت ضروری مورد نیاز است.

کشاورز،در پایان از زحمات بسیجیان در راستای جمع آوری هدایای مردمی، اتحادیه درودگران برای هدایای ارسالی و شورای اسلامی شهر بومهن برای تامین خودرو تشکر کرد.

انتهای پیام//

ارسال نظرات