خبرهای داغ:
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت:قدرتی غیر از قدرت الهی وجود ندارد که بتواند ما را در مسیر حضرت مهدی قرار دهد، لذا باید در مقاومت بیدار و هوشیار بود و بسیج و بسیجیان یکی از راهکارهای امام در مقابله با استکبار است که همگان ابعاد آن را هنوز متوجه نشده اند.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۲۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد عصر امروز در نشستی با بسیجیان اردستان در محل حوزه بسیج امام علی (ع) اظهار کرد: هر شخصی همچون فرعون بر روی زمین ادعای بزرگی کند خدا او را بر زمین خواهد زد.

وی افزود: نصرت خداوند همیشه وجود دارد که نمونه های آن را فراوان دیده ایم و روزی شاهد خواهیم بود آمریکا که خود را کدخدا می داند سرنگون خواهد شد.

نماینده اردستان گفت: یکی از روشهای استکبار تفرقه بین مردم بوده که از وحدت و اتحاد مردم جلوگیری می کند تا  بتواند به مقاصد شوم خود دست پیدا کند.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه توجه به رمز پیروزی انقلاب اسلامی یکی از ارکان اتحاد و وحدت کلمه بین مردم بود، تصریح کرد: کشور دارای گسلهای فراوانی همچون فرهنگی، اجتماعی و نژادی است که از رخنه کردن دشمن به آنها جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: القاء ناتوان بودن یکی از راههای به استضعاف کشیدن مردم توسط دشمن بوده، لذا به این موضوع باید توجه ویژه ای شود که مقاصد خود را اجرایی نکنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین یادآوری کرد: راه ما راه روشن و قرآنی است که متوقف نخواهد شد ولی دشمن در اوایل انقلاب با کشتن نخبگان سعی در متوقف کردن مسیر انقلاب را داشت که موفق نشدند.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: قدرتی غیر از قدرت الهی وجود ندارد که بتواند ما را در مسیر حضرت مهدی قرار دهد، لذا باید در مقاومت بیدار و هوشیار بود و بسیج و بسیجیان یکی از راهکارهای امام در مقابله با استکبار است که همگان ابعاد آن را هنوز متوجه نشده اند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دید حضرت امام خمینی(ره) زیاد بوده و تشکیل بسیج یکی از ثمرات امام بوده که دشمن هم ضمن کپی برداری از آن البته با تعصب جاهلیت داعش را طراحی کرده اند.

وی همچنین با اشاره به قرآن افزود: درسهای قرآن باید چراغ راه ما باشد و با ترسیم کردن وحدت کلمه دچار ضعف و تجزیه نشده و با تقویت ایمان در مقابل ضالم بایستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها