خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خبر داد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از افتتاح مرکز قرآنی آستان مقدس حرم امامزاده عبدالله (ع) همدان همزمان با سومین روز از دهه وقف خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۲۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵

افتتاح مرکز قرآنی آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی ضمن گزامیداشت دهه وقف گفت: آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان دارای دو صحن بالا و زیرین است که مرکز قرآنی در طبقه زیرین این حرم است.

وی افزود: مرکز قرآنی یک مجموعه ای هشت کلاسه است که عملیات عمرانی آن تکمیل شده است و در سومین روز از ایام دهه وقف افتتاح می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان تصریح کرد: در این مرکز یک کلاس ویژه حفظ مجازی قرآن کریم که برای نخستین بار در شهرستان دایر شده و کارشناسان از طریق تماس های تلفنی پیگیر حفظ قرآن کریم شرکت کنندگان است.

وی اظهار کرد: کارشناسان و مربیان به صورت روزانه با شرکت کنندگان ارتباط و پیگیر محفوظات آنان می شوند و در پایان سال آزمون و گواهینامه به آنان اعطاء می شود.

حسینی با بیان اینکه 700 نفر در مرکز حفظ قرآن کریم ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: 6 مربی به صورت روزانه به شرکت کنندگان خدمات ارائه می دهند.

وی گفت: همچنین کارگاه های آموزشی شامل اخلاق، احکام، کلاس، قرائت قرآن و تجوید در مرکز قرآنی امامزاده عبدالله (ع) شهرستان همدان دایر است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان افزود: در سطح شهرستان همدان 2 هزار نفر برای کلاس های حفظ حضوری قرآن کریم ثبت نام کردند که در این مرکز قرآنی 150 نفر تحت آموزش هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات