فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان خبر داد:
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: اقدامات بازسازی از صفرتا صد دهستان جیگران کرمانشاه که شامل ۹ روستاست توسط سپاه استان لرستان انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۲۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در جلسه شورای عالی مدیریت بحران استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: از روز نخست وقوع زلزله، ۱۲ دستگاه مهندسی، دو دستگاه لودر، دو تریلر کفی، چهار تانکر آب‌رسانی، دو کمپرسی و دو جرثقیل توسط سپاه استان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه فرستاده شد و اقدامات راه‌سازی و آواربرداری در این مناطق صورت گرفت.

وی افزود: تجهیزات پزشکی نیز به این مناطق ارسال‌شده به‌طوری‌که پنج آمبولانس با کادر پزشکی در منطقه مستقر شدند و اقلام دارویی نیز ارسال شد، سه تیم تخصصی و چهار تیم عمومی نیز به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان بابیان اینکه ۲۷ دستگاه کامیون اقلام موردنیاز به این مناطق فرستاده‌شده است عنوان کرد: یک‌تن برنج، چهار هزار و ۳۴۴ پتو، موکت و لوازم بهداشتی ارسال‌شده و در حال حاضر هفت‌دستگاه کامیون زیر بار است و به این مناطق ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: کار ساخت دهستان جیگران که شامل ۹ روستا با جمعیتی بالغ‌بر ۷۲۴ نفر است به سپاه استان سپرده‌شده تا اقدامات بازسازی از صفرتا صد را در این روستا‌ها انجام دهیم.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی کماکان وجود دارد و به این کمک‌ها افزوده می‌شود تصریح کرد: در حال حاضر نیاز مناطق زلزله‌زده نفت و وسایل گرمایشی نفت‌سوز است چراکه برق منطقه هنوز وصل نشده و علوفه برای دام‌ها نیاز است.

انتهای پیام/ز
ارسال نظرات