مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در گقت و گو با خبرگزاری بسیج:

بازسازی هفت روستای دهستان جگیران توسط قرارگاه سپاه لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: به هرکدام از سپاه‌های استانی مأموریت خدمت‌رسانی به چند روستا محول شده که سپاه لرستان خدمت‌رسانی به هفت روستای دهستان جگیران از شهرستان ثلالث را بر عهده دارد.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۴۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳

 

سرهنگ علی بیرانوند، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان با اشاره به اینکه بسیج سازندگی از همان روز اول بعد از زلزله در محل حاضر شد، اظهار داشت: در این مدت خدمات‌رسانی به این مردم و مناطق در قالب 10 گروه جهادی انجام‌شده است.

وی در رابطه با ارائه خدمات به مردم زلزله‌زده افزود: اعزام هشت کامیون محموله کمک‌های مردمی طی روزهای گذشته انجام‌شده و در حال انجام است که این کمک‌ها شامل پتو، موکت، کنسرو، آب‌معدنی، برنج، خرما، روغن، قند، لباس، بیسکوییت خشک، سویا و ماکارونی، عدس، رشته آشتی و دیگر اقلام محموله‌های ارسال‌شده بوده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: چراغ‌نفتی آترا، لحاف و تشک، فرش، گلیم و زیلو، چای، شامپو و لوازم بهداشتی، تاید رخت‌شویی، جفت کفش، چادر مسافرتی، پوشاک بچه و لوازم بهداشتی بانوان و بالش نیز ارسال‌شده است.

وی افزود: به هرکدام از سپاه‌های استانی مأموریت خدمت‌رسانی به چند روستا محول شده است که سپاه لرستان خدمت‌رسانی به هفت روستای دهستان جگیران از شهرستان ثلالث را بر عهده دارد.

بیرانوند با اشاره به اینکه قرارگاه سپاه لرستان در 2 بخش کمیته ساخت‌وساز و کمیته خدمت‌رسانی در دهستان جگیران استان کرمانشاه برپا می‌شود، عنوان کرد: در صورت تخصیص اعتبار توسط بنیاد مسکن کار ساخت و تأمین سرپناه دائم طی دو ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات