خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان خبر داد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» در امامزاده احمد(ع) سیدان شهرستان اسدآباد در ایام دهه وقف خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۴۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹

برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» در امامزاده احمد(ع) اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی قبادی با گرامیداشت دهه وقف از برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» در امامزاده احمد(ع) سیدان شهرستان اسدآباد در ایام دهه وقف خبر داد و بیان داشت: در این ایستگاه ها کارشناسان اقدام به مشاوره وقف، توزیع بروشورهای مرتبط با این هفته فرهنگی و پاسخ به سوالات وقفی مردم می کنند.

وی افزود: در ایستگاه همه واقف باشیم روحانیون و مبلغان اعزامی مستقر شده و در زمینه ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف، پاسخ گویی به سوالات شرعی و احکام مراجعه کنندگان فعالیت می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد تصریح کرد: پاسخگویی به مراجعین در خصوص حوزه های مختلف وقف، ایجاد وقف های جدید، معرفی موقوفه های استان و ترویج فرهنگ وقف در محل ایستگاه های مشاوره وقف صورت می گیرد.

وی با اشاره به آغاز دهه وقف اظهار کرد: وقف احسان ماندگاری است که باید بیش از پیش همگان در ترویج آن کوشا باشند.

قبادی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم وقف در جامعه رواج یابد چرا که این سنت حسنه با برطرف کردن نیازهای روز جامعه می‌تواند سهم مهمی در حل مشکلات جامعه داشته باشد.

وی گفت: امروزه وقف با رویکرد رفع نیازهای مردمی بهترین نوع وقف در راستای تقویت روحیه همکاری، تعاون و همدلی بین اقشار مختلف جامعه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان افزود: یکی از وقف هایی که در رابطه با امامزادگان انجام می شود ، وقف مشارکتی است که این نوع وقف باعث می شود که علاوه بر مشارکت مردم ، اهداف امامزادگان در زمینه های فرهنگی و عمرانی به پیش رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات