فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در جمع خبرنگاران مطرح کرد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر برنامه‌های گرامی‌داشت هفته بسیج در این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۵۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در پلدختر، سرهنگ محمد محمودوند در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان پلدختر اظهار داشت:هفته بسیج امسال از ۲۹ آبان ماه جاری آغاز و تا پنجم آذرماه ادامه دارد.

وی با بیان این که بسیج مظهر مردم سالاری دینی شعار محوری هفته بسیج امسال است افزود: بسیج یک جنبش خود جوش مردمی و یک فرهنگ اصیل اسلامی، انقلابی است و هر جا انقلاب اسلامی در معرض خطر دشمن قرار گرفته وارد میدان شده و حضور موثر داشته است.
 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: امسال هفته بسیج با چهار روی‌کرد محوری خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی، فضای مجازی، رویکرد دفاعی با محوریت گشت‌های بسیج محله محور و اقتصاد مقاومتی آغاز می‌شود.
 

محمد محمودوند گفت:مراسم‌های این هفته با شعار بسیج نماد مردم سالاری دینی در نخستین روز با عنوان بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی آغاز و در این روز اقشار مختلف بسیج با امام جمعه شهر دیدار خواهند داشت.
 

وی تصریح کرد: افتتاح ۲ ساختمان پایگاه مقاومت و ۲ ایستگاه مشاوره فضای مجازی و آغاز به کار تور‌های ایست بازرسی با رویکرد امنیتی و فرهنگی و اعزام کاروان زیارتی به مشهد مقدس را از برنامه‌های نخستین روز از هفته بسیج برشمرد.

محمودوند گفت: بسیج محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی عنوان روز دوم این هفته است که در این روز تیم‌های درمانی به مناطق محروم اعزام و در بهداری سپاه بیماران ویزیت رایگان می‌شوند و همچنین در این روز یادواره شهدای پایگاه شهید عباسی، سرکشی از خانواده شهدا و کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر اظهارکرد: روز سوم هفته بسیج با عنوان اعتلای فرهنگی و اجتماعی، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی و شهدای زن برگزار و افتتاحیه مسابقات فوتسال بسیج شهرستان برگزار می‌شود.

وی، صعود سراسری بسیجیان به ارتفاعات شهرستان، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله و دعای کمیل را از برنامه‌های روز چهارم هفته بسیج با عنوان اندیشه ورزی و تولید علم برشمرد.

محمودوند افزود: روز پنجم این هفته بسیج، مسجد محوری و ولایت‌مداری نام‌گذاری شده و فرمانده سپاه ناحیه سخنران قبل از خطبه‌ها خواهد بود و در این روز ایستگاه مشاوره اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی و ایستگاه سلامت در محل نماز جمعه بر پا و اقشار مختلف بسیج در نماز جمعه شرکت می‌کنند.

محمودوند به برنامه‌های ششمین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، دولت مقاومت و استکبار ستیزی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: کارگاه مصون سازی فرهنگی و تهدید‌های فضای سایبری برپا و همایش امامان جمعه و جماعات شهرستان در مسجد امام حسین (ع) پلدختر برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: همچنین ساختمان پایگاه اداری شهید فلاح پور در این روز افتتاح و ۲۷۰ نفر از دانش آموزان خواهر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنوب کشور اعزام می‌شوند.

محمودوند خاطر نشان کرد:در آخرین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، جهاد کبیر و عمل انقلابی همایش شکوه مقاومت با حضور بیش از ۲ هزار بسیجی در قالب گردان‌های بیت المقدس، امام حسین (ع)، عاشورا، بسیج دانش آموزان و کوثر ویژه خواهران در محل مجموعه ورزشی شهید سرمالیان شهر پلدختر برگزار می‌شود.

محمودوند عنوان کرد: در این روز گشت‌های بسیج محله محور با هدف ارتقا سطح امنیت به ویژه افزایش احساس امنیت در مردم و با هماهنگی شورای تامین و نیروی انتظامی کشور و شهرستان اعزام می‌شوند.

انتهای خبر/ز
ارسال نظرات